  • 1. Data: 2009-01-28 20:13:20
    Temat: Citi - probem z ulotkami na slupach
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Citi trafil sie przeciwnik wieszania ogloszen na slupach itp.
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,62083
    88,O_czlowieku__ktory_sie_bankowi_nie_klanial.html

    Mam nadzieje, ze mu sie uda i powazne firmy zrezygnuja z tego
    (bo nie tylko Citi przeciez rozwiesza tego pelno).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-28 21:29:25
    Temat: Re: Citi - probem z ulotkami na slupach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message

    > Mam nadzieje, ze mu sie uda i powazne firmy zrezygnuja z tego
    > (bo nie tylko Citi przeciez rozwiesza tego pelno).

    Niby pelno, a dlaczego nie zroblili zdjecia takiej ulotki na slupie tylko
    faceta ktory niby zrywa je z przystawiona przez niego do slupa. Citi chyba
    za malo reklamuje sie w wyborczej, bo ciagle pisza o tym, ze trzba zamknac
    oddzial na Pl. Wilsona, a teraz ulotki...

    MK