  • 1. Data: 2007-03-05 09:14:18
    Temat: Citi - znowu pochwala
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Witam,

    Jak w temacie, juz kiedys doladowujac kk citibanku komorke mialem
    kilkanascie minut pozniej telefon z pytaniem czy to ja rzeczywiscie
    placilem. Ale w sobote przeszli samych siebie :-) Zaplacilem karta ponad
    2 tys zl i w niecałą ! minute mialem telefon z citi.

    Bardzo mi sie to podoba, karta za darmo, nie ponosze zadnych kosztow z
    racji jej posiadania i uzytkowania, a tu jeszcze okazuje sie, ze ktos
    naprawde pilnuje moich pieniedzy.

    pozdrawiam, krzysn

  • 2. Data: 2007-03-05 13:00:36
    Temat: Re: Citi - znowu pochwala
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    > placilem. Ale w sobote przeszli samych siebie :-) Zaplacilem karta ponad 2
    > tys zl i w niecałą ! minute mialem telefon z citi.

    Też mi zaleta, co chwile odbierać telefon czy to ja robię transakcję czy
    złodziej :)
    po pierwszym takim telefonie bym im zastrzegł mój numer telefonu i opier...
    Totalny brak zaufania do klienta.
    O kartę ma dbaćjej użytkownik a nie bank głupimi pytaniami czy to ja czy
    ktoś inny

    Uzytkownik wielu kk od 5 lat
    na city się jeszcze nie dałem skusić, widzę że nie warto

    Piotr

  • 3. Data: 2007-03-05 13:07:57
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    PiotrF napisał(a):

    > Uzytkownik wielu kk od 5 lat
    > na city się jeszcze nie dałem skusić, widzę że nie warto

    Nie tylko Citi dzwoni przy transakcjach odbiegających od standardowych.

  • 4. Data: 2007-03-05 13:08:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysn <k...@c...pl> writes:

> [...]
    >
    > Bardzo mi sie to podoba, karta za darmo, nie ponosze zadnych kosztow z
    > racji jej posiadania i uzytkowania, a tu jeszcze okazuje sie, ze ktos

    Wszystko sie zgadza z ta roznica, ze w ostatnim zdaniu musisz zmienic
    "moich" na "swoich".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2007-03-05 13:22:10
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    PiotrF napisał(a):
> [...]
    > złodziej :)
    > po pierwszym takim telefonie bym im zastrzegł mój numer telefonu i opier...

    Uwazasz ze taki telefon oznacza brak zaufania do mnie ? Nie bardzo
    rozumiem... Z mojego doswiadczenia wynika, ze raczej obdazyli mnie dosc
    duzym zaufaniem wydajac karte bez zaswiadczenia o zarobkach, o tym ze
    jest bez oplat na zawsze, podobnie jak karta zony juz wspomnialem. No i
    kolor ma ladny :-)

    pozdr, krzysn, posiadacz kk citi od 5-ciu lat :-)

  • 6. Data: 2007-03-05 13:43:12
    Od: SirMike <s...@F...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2007 14:00:36 +0100, PiotrF napisał(a):

> [...]
    > Totalny brak zaufania do klienta.
    > O kartę ma dbaćjej użytkownik a nie bank głupimi pytaniami czy to ja czy

    To normalne zachowanie. Kazdy bank chyba posiada system, ktory raportuje im
    wszelkie rzeczy odbiegajace od normy na Twoim koncie. Skoro w przeciagu
    jakiegos okresu (np. roku) wyplacales z bankomatu po 50-100 zl i nagle
    wyplaciles 2k to jest to sygnal, ze ktos mogl Ci podpierdzielic karte. Ja
    bym sie cieszyl, ze bank tak zareagowal.

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup

  • 7. Data: 2007-03-05 14:00:08
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Wszystko sie zgadza z ta roznica, ze w ostatnim zdaniu musisz zmienic
    > "moich" na "swoich".

    Dokładnie. Dlatego nie ma co popadać w zachwyty, to jest zwykła
    procedura dbania przez bank o swoje środki :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-05 14:20:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Mar 2007 15:00:08 +0100,
    osoba podpisana: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:
    [...]
    > Dokładnie. Dlatego nie ma co popadać w zachwyty, to jest zwykła
    > procedura dbania przez bank o swoje środki :)

    Ale jednak lepiej, gdy robi to w ten sposób, niżby później próbowal
    przerzucić stratę swoich środków na klienta.

    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 9. Data: 2007-03-05 14:51:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale jednak lepiej, gdy robi to w ten sposób, niżby później próbowal
    > przerzucić stratę swoich środków na klienta.

    Oczywiście i bynajmniej nie neguje tego typu procedur - skoro jest
    odstępstwo od normy w górę to warto się upewnić.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-03-05 15:04:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Ale jednak lepiej, gdy robi to w ten sposób, niżby później próbowal
    > przerzucić stratę swoich środków na klienta.

    Jedno nie wyklucza drugiego, z tym ze w tym drugim ma nieco ograniczone
    mozliwosci.
    --
    Krzysztof Halasa