-
1. Data: 2021-11-30 11:23:14
Temat: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Hello!
Chciałem Was zapytać czy macie podobne "problemy" - w cudzysłowie, bo
niby wszystko OK, zwrot dotarł i jest zaksięgowany, ale nie widać go w
historii transakcji karty (ten wyjątkowy inny wcześniej jest widoczny).
Bank nie widzi problemu - nie ma bo nie :(
Korespondencja w trybie korporacyjnym, czyli odpowiedzi na górze jak od
ąckiego ;)
========================cyt=========================
====
Odpowiedz:
Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Bankiem.
Przykro nam, że bieżąca funkcjonalność serwisu nie spełnia Pana oczekiwań.
Potwierdzam, że zwrot transakcji PLAYSTATIONNETWORK na kwotę 339.00 PLN
został zaksięgowany na rachunku Pana Karty Kredytowej o numerze
4402************ w dniu 26 października 2021 r. (z datą transakcji 28
sierpnia 2021 r.)
Zwrot jest widoczny jako pierwszy na wyciągu który wystawił się w dniu
16 listopada 2021 r.
Dziękuję za skorzystanie z Serwisu Bankowości Internetowej Citibank Online.
Z poważaniem,
Ewa ******
Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
Wpisz wiadomosc:
Reference 181120212037192914
Reference 181120212037192914
Dziękuję za odpowiedź.
Jednak nie do końca mnie ona satysfakcjonuje, bo nadal w zestawieniu
transakcji nie widzę tego wpływu a wydaje mi się (niebezpodstawnie), że
powinien być tu też a nie tylko na wyciągu.
Dla przykładu, że można, proszę się cofnąć do 9/06/2021 a zobaczy Pani
zwrot na kartę na kwotę 82,79 zł widniejący na zestawieniu transakcji.
Pozdrawiam i miłego dnia życzę - Mirek Ptak
Od: Citibank
Do: MIROSŁAW PTAK
Data: 2021/11/19
Nr referencyjny: 181120212037192914
Reklamacja dotyczy:
Transakcje karta / Bezpieczeństwo
Szczegóły:
Zwrot transakcji (chargeback)
Response Method:
E-mail/Citibank Online
Odpowiedz:
Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Bankiem.
Uprzejmie informuję, że zwrot transakcji PLAYSTATIONNETWORK na kwotę
339.00 PLN został zaksięgowany 26 października 2021 r. Pragę wyjaśnić,
że operacja została zwrócona z datą jej realizacji, czyli z dniem 28
sierpnia 2021 r. Zwrot widoczny jest na wyciągu który wystawił się w
dniu 16 listopada 2021 r.
Z uwagi na powyższe zwracam się z uprzejmą prośbą o sprawdzenie wyciągu
elektronicznego, który jest dostępny do pobrania w menu Usługi i profil
-> Wyciągi. W kolejnym kroku, należy wskazać rachunek, rok oraz okres
rozliczeniowy, z którego ma zostać pobrany dokument w formacie PDF.
Dziękuję za skorzystanie z Serwisu Bankowości Internetowej Citibank Online.
=========================/cyt=======================
=========
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
2. Data: 2021-11-30 11:31:14
Temat: Re: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
W dniu 30.11.2021 o 11:23, Mirek Ptak pisze:
> Chciałem Was zapytać czy macie podobne "problemy" - w cudzysłowie, bo
> niby wszystko OK, zwrot dotarł i jest zaksięgowany, ale nie widać go w
> historii transakcji karty (ten wyjątkowy inny wcześniej jest widoczny).
> Bank nie widzi problemu - nie ma bo nie :(
w neście tak miałem, kilka transakcji było niewidocznych nigdzie poza wyciągiem, ale
to
tak ze trzy lata temu było
-
3. Data: 2021-11-30 11:48:57
Temat: Re: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Pomijając citkowość citka (np. to, że w historii, jak patrzysz danego dnia, to masz
operacje posortowane wg kolejności i podawane salda rachunku się zgadzają - ale już
następnego dnia operacje są posortowane inaczej, najpierw - czyli na dole tabelki -
wpływy, od największych do najmniejszych, a potem obciążenia, też od największych do
najmniejszych - i salda są ZMIENIONE, tak, że odpowiadają tej nowej kolejności
operacji!) to ogólnie jedyne, co bank musi udostępnić klientowi, to wyciągi z trzech
ostatnich miesięcy i kropka.
Historię i tak dają z łaski, więc nie marudź, że źle działa - nie ma nakazu, żeby
działała dobrze.
Inna sprawa, że na citkowym wyciągu też jest zmyślona kolejność operacji i zmyślone
salda.
Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to
pogromić.
-
4. Data: 2022-02-21 13:26:42
Temat: Re: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
Od: Tak Nie <t...@g...com>
wtorek, 30 listopada 2021 o 11:48:58 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> Pomijając citkowość citka (np. to, że w historii, jak patrzysz danego dnia, to masz
operacje posortowane wg kolejności i podawane salda rachunku się zgadzają - ale już
następnego dnia operacje są posortowane inaczej, najpierw - czyli na dole tabelki -
wpływy, od największych do najmniejszych, a potem obciążenia, też od największych do
najmniejszych - i salda są ZMIENIONE, tak, że odpowiadają tej nowej kolejności
operacji!) to ogólnie jedyne, co bank musi udostępnić klientowi, to wyciągi z trzech
ostatnich miesięcy i kropka.
> Historię i tak dają z łaski, więc nie marudź, że źle działa - nie ma nakazu, żeby
działała dobrze.
>
> Inna sprawa, że na citkowym wyciągu też jest zmyślona kolejność operacji i zmyślone
salda.
> Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to
pogromić.
https://www.fxmag.pl/artykul/badanie-lewiatana-dla-6
9-malych-firm-pogorszyly-sie-warunki-prowadzenia-biz
nesu
-
5. Data: 2022-02-21 13:27:01
Temat: Re: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
Od: Tak Nie <t...@g...com>
wtorek, 30 listopada 2021 o 11:48:58 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> Pomijając citkowość citka (np. to, że w historii, jak patrzysz danego dnia, to masz
operacje posortowane wg kolejności i podawane salda rachunku się zgadzają - ale już
następnego dnia operacje są posortowane inaczej, najpierw - czyli na dole tabelki -
wpływy, od największych do najmniejszych, a potem obciążenia, też od największych do
najmniejszych - i salda są ZMIENIONE, tak, że odpowiadają tej nowej kolejności
operacji!) to ogólnie jedyne, co bank musi udostępnić klientowi, to wyciągi z trzech
ostatnich miesięcy i kropka.
> Historię i tak dają z łaski, więc nie marudź, że źle działa - nie ma nakazu, żeby
działała dobrze.
>
> Inna sprawa, że na citkowym wyciągu też jest zmyślona kolejność operacji i zmyślone
salda.
> Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to
pogromić.
https://www.fxmag.pl/artykul/minister-zaczal-walke-z
-bankami-o-nasze-pieniadze-popyt-na-detaliczne-papie
ry-skarbowe-zdemolowany-przez-podwyzke-oprocentowani
a