  • 1. Data: 2008-01-20 21:02:25
    Temat: Citibank - KO skoczylo na 5,05% :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Zdecydowanie przebili emaxplus - gonia Polbank :)

  • 2. Data: 2008-01-20 21:40:01
    Temat: Re: Citibank - KO skoczylo na 5,05% :)
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Zdecydowanie przebili emaxplus - gonia Polbank :)

    Na www juz od kilku dni jest nowe oprocentowanie, co nie przeszkadza
    puszczac w tv reklam z oprocentowaniem 4,65...

    W ogole jesli chodzi o polityke informacyjna citi to jest ona dyskusyjna.
    Przykladowo informacja o promocji na linie debetowa bez oplat wystepuje w
    dwoch wersjach: do konca wrzesnia 2007 i do konca stycznia 2008. Gdy
    zadzwonilem na citiphone to musialem konsultantowi powiedziec gdzie
    przeczytalem ze do konca stycznia, wszedl tam, przeczytal i dopiero
    potwierdzil, bo wczesniej mowil ze do konca wrzesnia... Ech.

  • 3. Data: 2008-01-20 21:41:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zdecydowanie przebili emaxplus - gonia Polbank :)

    Tez mi cos :) I tak "zysk" jest ponizej realnej inflacji (czyli tej
    dotyczacej produktow codzinnego uzytku). O tym, ze przy kwotach
    kilka/nascie tys PLN roznice przy 4,6-5,5% sa raczej kosmetyczne.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-01-20 21:51:12
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Zdecydowanie przebili emaxplus - gonia Polbank :)

    jaka jest kapitalizacja?

  • 5. Data: 2008-01-20 21:53:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:a0763cbe-8dcb-48ba-903f-aae529cb3de0@
    t1g2000pra.googlegroups.com...

    > jaka jest kapitalizacja?

    miesieczna (chyba?)

  • 6. Data: 2008-01-20 21:54:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 21:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Tez mi cos :) I tak "zysk" jest ponizej realnej inflacji (czyli tej
    > dotyczacej produktow codzinnego uzytku). O tym, ze przy kwotach
    > kilka/nascie tys PLN roznice przy 4,6-5,5% sa raczej kosmetyczne.

    no ale jest sie "mniej stratnym".

  • 7. Data: 2008-01-20 22:47:06
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Zdecydowanie przebili emaxplus - gonia Polbank :)

    No nie wiem. Realnie odsetki, które mi księgowali nijak nie odpowiadały
    rzekomemu oprocentowaniu. Pewnie jest gdzieś jakiś tajny wzór Szwagra
    Mariana, o którym nie wiem. Na szczęście pojawił się Polbank i teraz to
    już nie mój problem :)

    Piotr Hołda

  • 8. Data: 2008-01-21 06:48:22
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Mithos pisze:

    > Tez mi cos :) I tak "zysk" jest ponizej realnej inflacji (czyli tej
    > dotyczacej produktow codzinnego uzytku). O tym, ze przy kwotach
    > kilka/nascie tys PLN roznice przy 4,6-5,5% sa raczej kosmetyczne.

    Proponuje wiec zamiast oszczedzac nażreć sie na zapas po nizszych cenach. :)

  • 9. Data: 2008-01-21 18:59:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Proponuje wiec zamiast oszczedzac nażreć sie na zapas po nizszych
    > cenach. :)

    Mozna oszczedzac inaczej. Albo faktycznie konsumowac :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-01-22 08:22:47
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Mithos napisal(a):
    > Tez mi cos :) I tak "zysk" jest ponizej realnej inflacji (czyli tej
    > dotyczacej produktow codzinnego uzytku). O tym, ze przy kwotach
    > kilka/nascie tys PLN roznice przy 4,6-5,5% sa raczej kosmetyczne.

    No ale co ma zrobic ludek, ktory ma jakies pieniazki, a nie czuje parcia
    na kupowanie plazmy, czy czegos tam innego?
    Przeciez nie bedzie sie tloczyl w kolejce po monety z sokolem ;)
    Na lokacie na pewno mniej straci, niz gdyby trzymal kaske w skarpecie.
    --
    pozdr.
    ls