-
1. Data: 2002-03-11 17:34:26
Temat: Citibank Online
Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>
Jezeli ktos ma lub mial problem to na wszelki wypadek, w ponizszym linku,
http://homepl.cd.citibank.pl/HomeBanking/...........
......w przypadku braku
reakcji zmieniamy
1. http na https
2. a homepl na home1pl lub home2pl
Pozdrawiam
Krzysiek
Informacja uzyskana na Citiphone
-
2. Data: 2002-03-11 18:11:43
Temat: Re: Citibank Online
Od: <p...@p...onet.pl>
Zabawna sprawa , ponieważ problem istnieje już któryś dzień z rzędu, dzisiaj
byłem w oddziale i zgłosiłem problem to panienka zrobiła gały i powiedziała
żebym sobie sprawdził komputer bo nikt nie zgłasza błedu. Straciłem kilka
godzin grzebiąc w przeglądarce i zadzwoniłem do citiphone , po krótkiej
konsternacji podali mi też ten sposób. Podziękowałem i żegnając się
zasugerowałem aby poprawili skrót bo pewnie ludzie mają problemy, panienka
odpowiedziała że w PRZYSZŁOŚCI WEZMĄ MOJĄ UWAGĘ POD ROZWAGĘ!!!! Może to spis
użytkowników internetu aby każdy zadzwonił do citiphone i poprawił statystykę
albo co ??? Może mają kase za impulsy za linie ????
> Jezeli ktos ma lub mial problem to na wszelki wypadek, w ponizszym linku,
> http://homepl.cd.citibank.pl/HomeBanking/...........
......w przypadku braku
> reakcji zmieniamy
> 1. http na https
> 2. a homepl na home1pl lub home2pl
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek
>
> Informacja uzyskana na Citiphone
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-03-11 18:12:11
Temat: Re: Citibank Online
Od: <p...@p...onet.pl>
Zabawna sprawa , ponieważ problem istnieje już któryś dzień z rzędu, dzisiaj
byłem w oddziale i zgłosiłem problem to panienka zrobiła gały i powiedziała
żebym sobie sprawdził komputer bo nikt nie zgłasza błedu. Straciłem kilka
godzin grzebiąc w przeglądarce i zadzwoniłem do citiphone , po krótkiej
konsternacji podali mi też ten sposób. Podziękowałem i żegnając się
zasugerowałem aby poprawili skrót bo pewnie ludzie mają problemy, panienka
odpowiedziała że w PRZYSZŁOŚCI WEZMĄ MOJĄ UWAGĘ POD ROZWAGĘ!!!! Może to spis
użytkowników internetu aby każdy zadzwonił do citiphone i poprawił statystykę
albo co ??? Może mają kase za impulsy za linie ????
> Jezeli ktos ma lub mial problem to na wszelki wypadek, w ponizszym linku,
> http://homepl.cd.citibank.pl/HomeBanking/...........
......w przypadku braku
> reakcji zmieniamy
> 1. http na https
> 2. a homepl na home1pl lub home2pl
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek
>
> Informacja uzyskana na Citiphone
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2002-03-12 08:24:08
Temat: Re: Citibank Online
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>
Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:21f3.000026d6.3c8cf35f@newsgate.onet.pl...
> Zabawna sprawa , ponieważ problem istnieje już któryś dzień z rzędu,
dzisiaj
> byłem w oddziale i zgłosiłem problem to panienka zrobiła gały i
powiedziała
> żebym sobie sprawdził komputer bo nikt nie zgłasza błedu. Straciłem kilka
To chyba jej nikt nie zgłaszał. Ale fakt to jest Citi - synonim najgorszego
banku. Siedzę w pracy z kumplem biurko obok biurka. Jemu nie chciało się
CitiOnline otworzyć, więc zadzwonił. Pani przyjęła, oczywiście powiedziała,
że to wina jego komputera i już . Ma próbować. Po paru minutach zadzwoniłem
ja, i też powiedziałem, że są kłopoty z ich systemem. Co powiedziała
panienka ? - oczywiście że nikt nie zgłaszał i to jest mój problem. Ręce
opadają Jedynie to miałem satysfakcję, jak ją przytkało, gdy powiedziałem
żeby sobie krzyknęła po sali kto przed pięcioma minutami do nich dzwonił w
tej samej sprawie, bo kolega siedzi obok, słucha i go trzęsie na takie
kłamstwa.
Eh tylko tyle.
Pozdrawiam
Janusz