eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank atakuje
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2005-10-13 13:14:31
    Temat: Citibank atakuje
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    A przyszło takich dwoje do firmy i próbowali namawiać na kartę kredytową. Ze
    strony załogi (miała przerwę) zero zainteresowania, kadra wyższa także
    niespecjalnie. No ale przyszli i siedzą, to mnie wysłali na pożarcie, jako
    najbardziej zorientowanego (oczywiście dzięki PBB) w temacie. Najpierw
    kobieta zaczęła roztaczać wizje, po trzech minutach ja zacząłem jej zadawać
    pytania. Pytań było trzy: 1) jakie oprocentowanie? 2) jaki koszt karty? 3)
    jaka kara za nieterminową spłatę? Po trzecim się pożegnałem. Cóż, życie
    wędrownego sprzedawcy, w szczególności wędrownego sprzedawcy kart
    kredytowych jest ciężkie i niewdzięczne, a na końcu się umiera...

    Grzexs


  • 2. Data: 2005-10-13 13:22:36
    Temat: Re: Citibank atakuje
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    Grzexs napisał(a):
    > A przyszło takich dwoje do firmy i próbowali namawiać na kartę kredytową.
    Ech, u nas to było właściwie odgórnie zlecone - szefostwo ma rachunki w
    citi, i zachęcało do spotkania, że panowie przyjdą, zaproponują coś
    ciekawego itp...w sumie się zgodziłem, bo skoro w godzinach pracy to
    mnie to ryba, pogadam sobie i sam też panów popytam...ostatecznie karty
    i tak nie wziąłem...


    --
    ____________________________________________________
    ___Jurek
    jerys(at)poczta(dot)fm | jerys(at)spymac(dot)com


  • 3. Data: 2005-10-13 13:26:41
    Temat: Re: Citibank atakuje
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dilml7$hgv$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Grzexs z adresu <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał(a):

    >......Najpierw kobieta zaczęła roztaczać wizje, po
    > trzech minutach ja zacząłem jej zadawać pytania. Pytań było trzy: 1)
    > jakie oprocentowanie? 2) jaki koszt karty? 3) jaka kara za
    > nieterminową spłatę? Po trzecim się pożegnałem. Cóż, życie wędrownego
    > sprzedawcy, w szczególności wędrownego sprzedawcy kart kredytowych
    > jest ciężkie i niewdzięczne, a na końcu się umiera...



    no cóż .. też nie mam dobrego zdania o city ... ale jak się przeanalizuje na
    spokojnie to ...


    a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    później wyjaśniają
    b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    e) wsparcie na całym świecie

    z perspektywy czasu stwierdzam, że ocena jakości tej karty zależy od obrotów
    na rachunku :)
    w pewnym momencie człowiek zaczyna przykładać większą wagę do wygody, niż do
    drobnych opłat, typu 150-200 zł rocznie

    no ale na razie bardzo sobię cenię moją złotą rybkę mBanku, a od czasu jakąś
    promocję, np. BPH "kredyt 3 miesiące bez odsetek"


    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)



  • 4. Data: 2005-10-13 15:14:47
    Temat: Re: Citibank atakuje
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>

    plusz napisał(a):
    > W artykule news:dilml7$hgv$1@atlantis.news.tpi.pl,
    > niejaki(a): Grzexs z adresu <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał(a):

    > a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    > później wyjaśniają
    no powiedzmy

    > b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    wiesz to z doświadczenia?

    > c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    to ubezpieczenie jest tak skonstruowane, że nigdy nie masz szans się
    załapać:)

    > d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    jeśli często jadasz w drogich restauracjach, to możesz wyjść na swoje

    > e) wsparcie na całym świecie
    nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(

    >
    > z perspektywy czasu stwierdzam, że ocena jakości tej karty zależy od obrotów
    > na rachunku :)
    > w pewnym momencie człowiek zaczyna przykładać większą wagę do wygody, niż do
    > drobnych opłat, typu 150-200 zł rocznie
    W pewnym momencie człowiek też przestaje zwracać uwagę, że się go
    roluje, no ale czy to jest dobrze?

    KK


  • 5. Data: 2005-10-13 20:02:54
    Temat: Re: Citibank atakuje
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    >> e) wsparcie na całym świecie
    > nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(
    >
    trzeba było skorzystac z phonehome, bezpłatnego połączenia z citiphone w
    Polsce, a nie hindusów gnębić ;) - a co do wsparcia za granicą - awaryjna
    karta i awaryjne dostarczenie gotówki w dowolne miejsce na swiecie jest w
    citi gratis



  • 6. Data: 2005-10-14 09:16:18
    Temat: Re: Citibank atakuje
    Od: Trzypion <_555@nie_irc.pl>

    On Thu, 13 Oct 2005 17:14:47 +0200, Krzysztof Kowalewski
    <K...@N...pl> wrote:

    >> a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    >> później wyjaśniają
    >no powiedzmy
    Nie powiedzmy. Przetestowane.

    >> b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    >wiesz to z doświadczenia?
    Tak.

    >> c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    >to ubezpieczenie jest tak skonstruowane, że nigdy nie masz szans się
    >załapać:)
    Fakt.

    >> d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    >jeśli często jadasz w drogich restauracjach, to możesz wyjść na swoje
    Też.

    >> e) wsparcie na całym świecie
    >nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(
    Bo oni tam nie lubia moobanku (święte krowy etc.) ;)


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_
    MPL/
    ___________/ GG: 3524356

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1