  • 1. Data: 2008-09-14 20:19:14
    Temat: Citibank - konto superoszczędnościowe
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Witam,

    dostałem od Citka razem z wyciagiem informacje o koncie
    SuperOszczędnościowym, tylko ze zadnej informacji o nim
    (poza faktem, że jest super, jezeli nie wyplaca sie w danym miesiacu
    kasy). Chyba, ze cos przegapilem/z rozpedu wyrzucilem.
    Na www nic nie widze, do konsultanta jeszcze nie dzwonilem :)

    Czy ktos zna jakies szczegoly?

    Sierp

  • 2. Data: 2008-09-15 07:08:34
    Temat: Re: Citibank - konto superoszczędnościowe
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > kasy). Chyba, ze cos przegapilem/z rozpedu wyrzucilem.
    > Na www nic nie widze, do konsultanta jeszcze nie dzwonilem :)

    zwyczajne konto oszczednosciowe (dlaczego super?) 5,05%
    w ofercie banku od dawna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-09-15 10:01:32
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > zwyczajne konto oszczednosciowe (dlaczego super?) 5,05%
    > w ofercie banku od dawna

    to ma być coc innego niż dotychczasowe konto oszczednosciowe, ma byc w
    ofercie od 30/09 i tego dnia mają byc szczegoly na www, teraz citiphone nic
    nie wie

  • 4. Data: 2008-09-15 11:19:15
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > to ma być coc innego niż dotychczasowe konto oszczednosciowe, ma byc w
    > ofercie od 30/09 i tego dnia mają byc szczegoly na www, teraz citiphone
    > nic
    > nie wie

    szkoda, ze nie napisales tego wczesniej...dzisiaj dzwonil do mnie kolo z
    citi z oferta funduszy, przy okazji zapytalbym go co to za bajer konto ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-09-15 11:26:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Wrz, 13:19, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > szkoda, ze nie napisales tego wczesniej...dzisiaj dzwonil do mnie kolo z
    > citi z oferta funduszy, przy okazji zapytalbym go co to za bajer konto ;-)

    Myslisz, ze jak gosc chce sprzedac fundusze, to wspomni cokolwiek na
    temat innego produktu? :)

  • 6. Data: 2008-09-15 15:30:41
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Seba pisze:

    > to ma być coc innego niż dotychczasowe konto oszczednosciowe, ma byc w
    > ofercie od 30/09 i tego dnia mają byc szczegoly na www, teraz citiphone nic
    > nie wie

    aha, czyli to taka niespodziewanka...
    tak sie zdziwilem ze reklamują produkt a nie napisali nic o tymze
    produkcie...

    Sierp

  • 7. Data: 2008-10-01 11:58:50
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 14 Sep 2008 22:19:14 +0200, Sierp wrote:

> [...]
    > kasy). Chyba, ze cos przegapilem/z rozpedu wyrzucilem.
    > Na www nic nie widze, do konsultanta jeszcze nie dzwonilem :)

    Cytat z Regulaminu rachunków bankowych:

    "Środki zgromadzone na Koncie SuperOszczędnościowym są oprocentowane
    zgodnie z Tabelą Oprocentowania. W razie jednak dokonania dyspozycji
    obciążającej Konto SuperOszczędnościowe, Klient nie otrzyma odsetek za
    miesiąc, w którym nastąpiło obciążenie."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-10-01 18:29:15
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obciążającej Konto SuperOszczędnościowe, Klient nie otrzyma odsetek za
    > miesiąc, w którym nastąpiło obciążenie."

    Jest to gdzies na stronie Citi bo nie moge znalesc.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2008-10-01 20:20:41
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 1 Oct 2008 20:29:15 +0200, Marcin wrote:

    > Jest to gdzies na stronie Citi bo nie moge znalesc.

    Chyba nie ma. Pocztą z trąbką dostałem nowy regulamin rachunkow.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2008-10-03 13:41:03
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    On Oct 1, 10:20 pm, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Chyba nie ma. Poczt z tr bk dosta em nowy regulamin rachunkow.
    >
    > --
    > Marcin Mokrzycki
    > gg:659336  o2:mmokrzycki

    Jest tutaj: https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /konta/regulamin_rachunkow_bankowych.pdf