  • 1. Data: 2007-09-12 16:39:51
    Temat: Citibank nie chce klienta?
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Jakies 3 tyg temu zlozylem wniosek o Golda z Citibanku, przez internet.
    Przyjechal przedstawiciel, wypelnilem wniosek. Gdy dzwonilem w zeszlym
    tygodniu dowiedziec sie dlaczego nie zostal jeszcze rozpatrzony dowiedzialem
    sie, ze moj wniosek wplynal 29.08 i maja do 2 tygodni na podjecie decyzji.

    Dwa tygodnie minely dzisiaj, zadzwonilem wiec dzisiaj tylko po to zeby
    dowiedziec sie od innego konsultanta, iz moj wniosek wplynal do nich jednak
    3 wrzesnia, maja wiec jeszcze czas.

    Podziekowalem serdecznie i poprosilem o usuniecie mojego wniosku, jesli nie
    zostanie on do jutra rozpatrzony (przy okazji dowiedzialem sie ze nie jest
    to niestety mozliwe). Jesli to ma byc ta slynna obsluga klienta Citi to ja
    tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego klienta z goldem to nie.

    M.

  • 2. Data: 2007-09-12 20:12:31
    Temat: Re: Citibank nie chce klienta?
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > nie jest to niestety mozliwe). Jesli to ma byc ta slynna obsluga klienta
    > Citi to ja tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego klienta z

    To mnie nie pocieszyles. Do mnie przyjezdza jutro przedstawiciel po
    dokumenty. Zobaczymy czy u mnie rozpatrywanie potrwa tak samo dlugo :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 3. Data: 2007-09-13 06:53:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > ja
    > tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego klienta z goldem to nie.

    Cierpliwości. Bank na pewno rozpatrzy wniosek i dostaniesz kartę. W innych
    bankach jest podobnie, a w Citi wniosek składasz u zewnętrznego konsultanta,
    który przekazuje go do banku...to jest bank a nie piekarnia.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-09-13 09:10:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 18:39, "Marek" <sp**yogin*...@astercity.net> wrote:

> [...]
    > tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego klienta z goldem to nie.

    Jest twoja karta ;)

    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=68962
    645

  • 5. Data: 2007-09-14 11:51:16
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    On 2007-09-12 18:39:51 +0200, "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> said:

> [...]
    > nie jest to niestety mozliwe). Jesli to ma byc ta slynna obsluga
    > klienta Citi to ja tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego

    Moglbym szczegolowo napisac na temat obslugi w Citi. Zostalem
    potraktowany jak smiec a nie klient. Zastanawiam sie nad zmiana banku.
    Tylko nie wiem ktory jest lepszy. Mam platynawa karte Visa. Zalezy mi
    na przelewach online przy zakupach internetowych za granica, pobieranie
    gotowki za granica podczas wyjazdow. Moze ktos ma jakies doswiadczenie?
    Slawomir

  • 6. Data: 2007-09-14 12:13:15
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Sep 2007 13:51:16 +0200, hf-commander napisał(a):

> [...]
    > na przelewach online przy zakupach internetowych za granica, pobieranie
    > gotowki za granica podczas wyjazdow. Moze ktos ma jakies doswiadczenie?

    Tak jak już napisałem poszukaj w archiwum grupy o kartach z lepszymi
    przelicznikami.
    Coś z asortymentu MC z ING, MC z Rajfi, Karty mBanku lub Multi, Polbank
    też ma dobre kursy. Z tego co ostatnio było to PEKAO S.A. dostało od
    UniCredito sieć darmowych bankomatów w EU i przeliczniki dla MC też są
    u nich całkiem niezłe, ale na obsłóg to bym raczej nie liczył ;)