  • 1. Data: 2013-12-10 17:17:21
    Temat: Co jest dobrego w nowym serwisie mBanku?
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Pytanie zadaję jak najbardziej poważnie, bez żadnych złośliwości i
    żadnych podtekstów.

    Skierowane do tych użytkowników, którzy serwisu w nowej wersji używają.

    Co dla Was jest zaletą w nowym serwisie?
    Jakie nowe funkcjonalności Wam się przydają do "codziennej" obsługi
    swojego konta bankowego?

    Wypowiedzi Zespołu mBanku mnie nie przekonały, a wręcz odstraszyły.
    Pytam Was jako userów - chciałabym usłyszeć zwykłe ludzkie 'wolę nowy
    serwis ponieważ...'

    --
    Imka

  • 2. Data: 2013-12-10 18:10:58
    Temat: Re: Co jest dobrego w nowym serwisie mBanku?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Imka <s...@g...pl> writes:

    > Pytanie zadaję jak najbardziej poważnie, bez żadnych złośliwości i
    > żadnych podtekstów.
    >
    > Skierowane do tych użytkowników, którzy serwisu w nowej wersji używają.
    _WYDAJE_MI_SIĘ, że seria przelewów to fajna rzecz.
    I tyle.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2013-12-10 18:30:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 17:17:21 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

    > Co dla Was jest zaletą w nowym serwisie?
    Też miałem obawy, ale zaczełem używac i przywykłem.
    W nowym serwisie łatwiej jest wyszukać odbiorcę przelewu zdefiniowanego np- "system"
    sam podpowiada po wpisaniu pierwszych kilku znaków nazwę odbiorcy.
    Zlecając stałe zlecenie jest możliwość wyboru opcji co zrobić jak nie będzie środków
    danego dnia. W starej wersji nie było takiej opcji, rano nie było środków i przelew
    nie poszedł, teraz jest inaczej/lepiej.
    Ogólnie po chyba dwóch miesiącach intesywnego używania przyzwyczaiłem się i ja akurat
    nie tesknię za powrotem do starego interface.
    Pomijając bzdurne moim zdaniem fukcjonalności typu "przelew na facebok",
    "kategoryzacja przelewów" itp ogólnie jest ok.
    Odnośnie ubezpieczen pojawiła się opcja "zgłoś sprzedaż auta"- wcześniej trzeba było
    wysyłać meilem kopię umowy sprzedaży.

  • 4. Data: 2013-12-10 21:55:46
    Od: m...@g...com

    On Tuesday, December 10, 2013 5:17:21 PM UTC+1, Imka wrote:

    > Co dla Was jest zaletą w nowym serwisie?
    > Jakie nowe funkcjonalności Wam się przydają do "codziennej" obsługi
    > swojego konta bankowego?

    Da się znaleźć listę przelewów do danego odbiorcy (czyli "pokaż mi wszystkie
    płatności za PRĄD".).

    mucher

  • 5. Data: 2013-12-10 22:01:42
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 12:55:46 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > Da się znaleźć listę przelewów do danego odbiorcy (czyli "pokaż mi wszystkie
    płatności za PRĄD".).

    Ot tak, po prostu, "Pokaż mi przelewy do TEGO odbiorcy"?
    Jeśli tak to super, bo brakowało mi tego i musiałam rzeźbić w historii.

    --
    Imka

  • 6. Data: 2013-12-10 22:41:01
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    > Da się znaleźć listę przelewów do danego odbiorcy (czyli
    > "pokaż mi wszystkie płatności za PRĄD".).

    Pod warunkiem, że szukamy po 1.01.2012. ;) Bo w tym "drugim widoku", w
    którym jest pełna historia rachunku, ta opcja nie działa (bo widok i filtry
    historii są żywcem przeniesione ze starego mbanku).
    No chyba, że znowu czegoś nie wyklikałem.

  • 7. Data: 2013-12-11 19:10:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości
    >Co dla Was jest zaletą w nowym serwisie?
    >Jakie nowe funkcjonalności Wam się przydają do "codziennej" obsługi
    >swojego konta bankowego?

    Lokaty. Wreszcie jest ladne zestawienie na ile % mozna ulokowac.
    A nie szukanie w regulaminach i prowizjach.

    Co nie znaczy ze to wystarczajacy powod do przejscia, albo ze nie
    daloby sie do starego systemu dolozyc, zapewne znikomym kosztem.

    J.

  • 8. Data: 2013-12-11 20:03:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    >Ogólnie po chyba dwóch miesiącach intesywnego używania przyzwyczaiłem
    >się i ja akurat nie tesknię za powrotem do starego interface.

    Ale trzeba przyznac ze za dlugo trzeba sie przyzwyczajac, i szukac co
    gdzie jest ukryte.

    >Pomijając bzdurne moim zdaniem fukcjonalności typu "przelew na
    >facebok", "kategoryzacja przelewów" itp ogólnie jest ok.

    Kategoryzacja przelewow moze byc bardzo fajna.
    Pieniadze znikaja, a ty nie wiesz gdzie. Tu jest jakies podsumowanie.
    Budzety pewnie tez sa fajne, tylko jakos nie moge sie zmobilizowac aby
    sie nauczyc jak to dziala.

    J.

  • 9. Data: 2013-12-11 20:18:47
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 20:03:47 +0100, J.F napisał(a):

    > Kategoryzacja przelewow moze byc bardzo fajna.
    > Pieniadze znikaja, a ty nie wiesz gdzie. Tu jest jakies podsumowanie.

    Fajne - pod warunkiem że jest to jedyne konto i jedyne źródło 'wypływu'
    kasy. Kredytówki z innych banków i cały misterny plan... ;)

    --
    Imka

  • 10. Data: 2013-12-11 23:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 20:18:47 +0100, Imka napisał(a):

    > Fajne - pod warunkiem że jest to jedyne konto i jedyne źródło 'wypływu'
    > kasy. Kredytówki z innych banków i cały misterny plan... ;)

    Przestajesz placic kartami innych bankow i zycie staje sie prostsze
    :-P

    J.