  • 1. Data: 2011-07-21 18:44:34
    Temat: Co mnie ruszyło w ostatnich dniach.
    Od: root <r...@v...pl>

    1. Właśnie się chlopaki w USA dogadują w sprawie zwiększenia limitu
    zadłużenia. Coś im to nie idzie ale pewnie się dogadają. Bo jak straszą
    wielcy ekonomiści to by była niewyobrażalna katastrofa. A ja tak sobie
    myślę, że koońca świata by nie było gdyby paru właścicieli obligacji
    poczekało sobie trochę dłużej na swoje odsetki.

    2. W EU pitolą, ze zapłacą rachunki za Grecję ale coś im też nie idzie. I
    też sobie tak myślę, że będą tak długo zwlekać aż banki pozbędą się tych
    greckich obligacji a wtedy Angela i Sarkozy stwierdzą jednomyślnie, że
    jednak lepsze będzie dla Greków bankructwo. Ot i bzines się kręci a po nas
    choćby potop.

    3. Na koniec - mniej ważna uwaga z naszego podwórka dot. propozycji naszych
    wybrańców narodu aby natychmiast postrzymać banki przed... gnębieniem
    spreadami i prowizjami biednych posiadaczy kredytów hipotecznych we franku.
    To dziwne, że przez tyle lat Sejm nie potrafi uchwlić sensownego prawa o
    ruchu drogowym, na skutek czego kilkaset osób rocznie idzie do piachu, ale
    reakcja na franka jest natychmiastowa i jednomyślna. I też mnie takie
    glupie myśli nachodzą, że wartoby policzyć ilu naszych wybrańców osobiście
    posiada rezydencje kupine za owe kredyty.

  • 2. Data: 2011-07-21 20:01:52
    Temat: Re: Co mnie ruszyło w ostatnich dniach.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > glupie myśli nachodzą, że wartoby policzyć ilu naszych wybrańców osobiście
    > posiada rezydencje kupine za owe kredyty.

    Media głosiły, że niejaki Kaczyński posiadał.

    Czuję się równy i solidarny z kredytobiorcami CHF i również oczekuję
    wsparcia finansowego identycznego jak owi "biedacy" - co prawda kredytu nie
    brałem ale gorszy niż oni chyba nie jestem więc zasługuje na identyczny
    przydział kiełbasy wyborczej. Amen.

    --
    marfi

  • 3. Data: 2011-07-22 08:20:01
    Od: "t-1" <t...@o...spam.pl>

    Oprócz spreadów banki kombinują chyba mocno z kursem złotówki w okolicy
    daty większości spłat. Widać to na wykresach miesięcznych kursów choćby
    teraz.

    Co do prawa o ruchu drogowym to jedynie całkowity zakaz ruchu ograniczył by
    ilość wypadków do kilku- kilkunastu rocznie.
    Jakiekolwiek przepisy poza podstawowymi, ułatwiającymi płynność ruchu (jak
    np. ruch po określonej stronie drogi, światła na skrzyżowaniach i ich
    kolory) powodują po uwzględnieniu wszystkich okoliczności wzrost wypadków.
    Można postawić nawet tezę, że większości wypadków by nie było gdyby kierowca
    był w tym czasie pijany. Zresztą policja wyłapuje pijanych kierowców
    zazwyczaj widząc ich bardzo ostrożną jazdę.
    Gospodarka kręci się szybciej, gdy jest mniej utrudnień na drogach.
    O bezpieczeństwie każdy powinien myśleć sam a nie zwalać na innych czy to na
    drodze czy z pożyczką.

    t-1