eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo można zrobić w takiej sytuacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-06-08 11:11:06
    Temat: Co można zrobić w takiej sytuacji
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    Miesiac temu zona złożyła w KB B-stok wniosek o kredyt. Czas rozpatrzenia
    wniosku miał wynosic 2 tyg. Kredyt został przyznany, lecz srodki nie zostały
    przelane na konto do dzisiaj, czyli bank 2 tyg poślizgu. Miły pan kier.
    oddziału tłumaczy to zmianą jakis cholernych procedur i zwala winę na
    czynnik ludzki w centrali. Cała ta sytuacja delikatnie mówiac zaczyna mnie
    nieco wnerwiac. Odnosze wrazenie ze kierownik staje na uszach aby wszystko
    załatwic, mimo ze konto jest zony, załatwia wszystko ze mna. Sadze ze
    rzeczywiscie nie ma tym jego winy, ale mysle o tym zeby tzw: czynnikowi
    ludzkiemu w tej piep***nej centrali nie popusic. Co w tej sytuacji mogę
    zrobic?
    Pozdrawiam.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1