  • 1. Data: 2003-11-05 13:58:55
    Temat: Co myslicie o inwestowaniu w CAIB Top Ameryka
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    Mam wrazenie, ze gospodarka amerykanska nabiera rozpedu, w zwiazku z tym czy
    niewarto przeniesc oszczednosci do: CAIB Top Ameryka, co o tym myslicie?

    Fajas

  • 2. Data: 2003-11-05 19:25:30
    Temat: Re: Co myslicie o inwestowaniu w CAIB Top Ameryka
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Fajas" <s...@m...edu.pl> wrote in message
    > Mam wrazenie, ze gospodarka amerykanska nabiera rozpedu, w zwiazku z tym
    czy
    > niewarto przeniesc oszczednosci do: CAIB Top Ameryka, co o tym myslicie?

    gospodarka amerykanska - to raz.
    kurs PLN/USD - to dwa. (a moze nawet wazniejsze)
    jesli uwazasz ze zlotowka sie umocni znaczaco teraz, to nie warto.
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info