  • 1. Data: 2003-02-26 08:17:45
    Temat: Co prawda nie bank ale sytuacja podobna
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    Witam,

    Do tej pory tu nie pisalem, chociaz czytam grupe juz od jakiegos czasu.
    Wielu z was pisalo tu o "pamietliwosci" bankow przysylajacych rozne rzeczy
    (np. nowe numery konta) mimo zamkniecia rachunku. Moja sytuacja jest
    podobna, ale nie dotyczy banku.

    Jakis czas temu prowadzilem dzialalnosc gospodarcza, polegajaca na uslugach
    projektowych. Ale w rok po jej rozpoczeciu dostalem dobry etat i firme
    wyrejestrowalem.
    Wczoraj dostalem z Wojewodzkiego Urzedu Statystycznego (to ci, ktorzy daja
    numer REGON) formularz "Sprawozdanie z dzialalnosci gospodarczej za 2002r."
    do wypelnienia i odeslania.

    Pytanie: ile lat temu wyrejestrowalem dzialalnosc?
    Odpowiedz po poludniu, chyba ze ktos wczesniej poda prawidlowa odpowiedz.

    I jeszcze jedno: odeslac z sugestia zeby sobie wsadzili w ... *.*
    (niepotrzebne skreslic)?
    Wyrzucic do kosza?
    Jak nie wypelnie i nie odesle to moga cos mi zrobic?

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 2. Data: 2003-02-26 09:57:12
    Temat: Re: Co prawda nie bank ale sytuacja podobna
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (niepotrzebne skreslic)?
    > Wyrzucic do kosza?
    > Jak nie wypelnie i nie odesle to moga cos mi zrobic?

    Co prawda NTG, ale Ci odpowiem :)
    Zgodnie z przepisami wyrejestrowując działalność powinieneś rownież
    wyrejestrować się z Regonu.

    pozdrawiam

    --
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-02-26 10:34:56
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "RysioPysio" <a...@t...pl> wrote in message

    > Co prawda NTG, ale Ci odpowiem :)
    > Zgodnie z przepisami wyrejestrowując działalność powinieneś rownież
    > wyrejestrować się z Regonu.

    Wiem i wyrejestrowalem sie. Ale dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 4. Data: 2003-02-26 15:37:22
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in message

    > Pytanie: ile lat temu wyrejestrowalem dzialalnosc?

    9.

    Pozdrawiam,
    TOMEK