  • 1. Data: 2008-10-22 16:19:16
    Temat: Co się dzieje z Polbankiem?
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Od wczoraj nie można się zalogować (przynajmniej co jakiś czas był
    komunikat o braku dostępu przez net). A teraz jest tak:
    http://img171.imageshack.us/my.php?image=polbankxd9.
    jpg
    NIe dość, że nie działa, to jeszcze coś z kodowaniem znaków na stronie...
    <B>Teraz wszystko za??atwisz<BR>bez wychodzenia z domu,<BR>bo tak jest
    przecie?? wygodniej</B>
    Heh...
    pwz

  • 2. Data: 2008-10-22 17:53:59
    Temat: Re: Co się dzieje z Polbankiem?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > NIe dość, że nie działa, to jeszcze coś z kodowaniem znaków na stronie...
    > <B>Teraz wszystko za??atwisz<BR>bez wychodzenia z domu,<BR>bo tak jest

    boją się że ludzie zabiorą całą kasę od nich

  • 3. Data: 2008-10-22 17:56:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > Użytkownik "pwz" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    jpg

    > boją się że ludzie zabiorą całą kasę od nich

    Placowki na miescie tez juz pozamykali ? ;D

    --
    in

  • 4. Data: 2008-10-22 18:04:37
    Od: "K" <f...@g...pl>

    Podobno przenoszą serwerownię z Bukaresztu do Aten.
    K.

  • 5. Data: 2008-10-22 18:12:30
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 22-10-2008 o 20:04:37 K <f...@g...pl> napisał(a):

    > Podobno przenosz? serwerownie z Bukaresztu do Aten.

    LOL! Bardzo ładne :-)
    pwz

  • 6. Data: 2008-10-22 18:33:24
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 22 Oct 2008 19:53:59 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > Użytkownik "pwz" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    jpg

    > boją się że ludzie zabiorą całą kasę od nich

    A co za różnica czy zamknęli podgląd on-line. I tak nie działało
    przelewanie pieniędzy tą drogą :) Przynajmniej u mnie :)

  • 7. Data: 2008-10-23 05:34:54
    Od: Przemek <p...@g...com>

    To co zawsze.

    Takie stwierdziłem na podstawie wcześniejszych wypowiedzi na temat tego
    banku na grupie. Konta tam nie posiadam i nie będę posiadał.
    Przede wszystkim dlatego że nie dział na innych przeglądarkach niż ten
    badziewny IE.

    Przemek

  • 8. Data: 2008-10-23 09:32:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" o...@p...home.aster.pl

> [...]
    > NIe dość, że nie działa, to jeszcze coś z kodowaniem znaków na stronie...
    > <B>Teraz wszystko za??atwisz<BR>bez wychodzenia z domu,<BR>bo tak jest

    SOA#1. Wczoraj tak samo. Tylko pieniędzy na kontach mało... ;)
    Pewnie dlatego, że mało wpłaciłem... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-10-23 09:36:45
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:gdpgc2$f68$1@inews.gazeta.pl...

    Wszystko działa, przelewy funkcjonują. Najgorzej jak narzekają Ci co nie
    mają tam konta.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 10. Data: 2008-10-23 10:00:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "waldek" gdpgjf$94d$...@n...onet.pl

    > Wszystko działa, przelewy funkcjonują. Najgorzej jak narzekają Ci co nie mają tam
    konta.

    Ja mam od ponad roku. Bankomaty/wpłatomaty zazwyczaj ;) działają, WWW też,
    kasy tym bardziej, ale to chyba najbardziej zawodny bank z tych, które znam.

    Kasy czasami odmawiają współpracy, bankomaty częściej, zaś WWW jest chyba tylko do
    podglądu.

    Najciekawsze jest to, że można wpłacić w banku, iść do galerii (z bankomatem
    Euronetu) pobrać i wpłacić do kasy banku. Przy grubszej kwocie nawet się opłaca. :)

    -=-

    Co do uczciwości czy obsługi w ogóle -- nie mam żadnych zastrzeżeń,
    ale co do funkcjonowania od strony technicznej -- jest źle. :)

    -=-

    Teraz mam dostęp dziki i przelewanie poprzez Polbank byłoby dla mnie
    niemożliwe -- łączność zbyt często rwie się i dokończenie jakiejkolwiek
    transakcji byłoby co najmniej trudne. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'