  • 1. Data: 2009-10-07 20:08:09
    Temat: Co się wydarzy na rynku?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    ...czyli robię swojego rodzaju ranking - czy warto obecnie zakładać
    lokaty krótkie, typu 1 miesiąc bądź max 3 miesiące, bo są szanse na
    wzrost stóp czy też 6 miesięczne, a może 12-tki (chociaż ja bym takiej
    już nie założył).

    Ciekawy jestem też powodów podwyżki oprocentowania lokaty optymalnej w
    OF - nic na rynku się nie wydarzyło, może Noble potrzebuje gotówki?
    Czy można traktować to jako pewną tendencję, że cykl obniżek mamy za
    sobą i zaraz inne banki też pójdą w te ślady?

    Michał

  • 2. Data: 2009-10-07 21:14:47
    Temat: Re: Co się wydarzy na rynku?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "mic49"
    m.googlegroups.com

    > Czy można traktować to jako pewną tendencję, że cykl obniżek mamy za
    > sobą i zaraz inne banki też pójdą w te ślady?

    Nie jestem żadną wyrocznią ani magiem ze szklaną kulą ale z jakiś tydzień
    temu jakiś mądrala z RPP przebąkiwał coś na temat ewentualnej podwyżki
    stópek %.
    Za kilka dni inny mądrala również z RPP powiedział to samo, tyle że na innym
    kanale.
    Czy im wierzyć. Nie mi to oceniać, ale jeżeli owe persony ustalają stopy i
    tak mówią to może jest coś na rzeczy.

    Z drugiej strony PL to kraj cudów... więc wszystkiego można się spodziewać.

  • 3. Data: 2009-10-07 21:50:42
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Nie jestem żadną wyrocznią ani magiem ze szklaną kulą ale z jakiś tydzień
    > temu jakiś mądrala z RPP przebąkiwał coś na temat ewentualnej podwyżki
    > stópek %.

    Australia podniosła już. Więc nie widzę powodów, żeby i inni nie zaczęli
    powoli.

    --
    Raf

  • 4. Data: 2009-10-08 08:41:06
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    >...czyli robię swojego rodzaju ranking - czy warto
    (...)

    Tylko prawdziwa Cyganka prawde ci powie...

  • 5. Data: 2009-10-18 10:40:58
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-10-07 22:08, *mic49* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > Czy można traktować to jako pewną tendencję, że cykl obniżek mamy za
    > sobą i zaraz inne banki też pójdą w te ślady?

    Stopy procentowe są m in. instrumentem walki z inflacją. Dopóki inflacja nie
    rośnie a narazie nie rośnie to nie martwiłbym się o podwyżkę stóp
    procentowych. Szybko nie nastąpi.

    --
    *Gniewomir*
    Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo

  • 6. Data: 2009-10-18 10:52:08
    Od: " ZP" <a...@g...pl>

    Jeżeli chodzi o samą RPP, to w tym składzie nic się nie wydarzy, więc czekaj
    do lutego 2010 z ewentualnymi podwyżkami. Poza tym oficjalna inflacja właśnie
    spadła do 3,4%, więc mają wymówkę.

    A rynkowe to inna bajka, ale tez nie powinny rosnąć jeszcze pare miesięcy,
    przynajmniej znacząco.

    Pozdr

    ZP
    ---