-
1. Data: 2007-06-08 17:25:56
Temat: Co to jest fraud 3?
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
Witam
Kilka dni temu opisywałem tutaj problem jaki mam ze swoją kartą VISA
przepłaconą ING Banku Śląskiego. Otóż w ciągu ostatniego tygodnia
dokonałem przy użyciu karty kilku transakcji, które przeprowadzane były
przez system Polcard. Kwoty tych transakcji nadal są zablokowane na
rachunku, ale kontrahenci nie otrzymują wpłat i spodziewam się, że po
tygodniu blokada zniknie i kwoty nie zostaną rozliczone. A dlaczego?
Ponieważ Polcard odmówił wszelkich wyjaśnień twierdząc, że nie udzielają
żadnych informacji właścicielom kart, a jedynie własnym klientom, czyli
podmiotom którym płatności są przekazywane, to postanowiłem zwrócić się w
tej sprawie do firmy Payback, dla której wykonywałem płatność kartą
poprzez Polcard.
Dziś otrzymałem odpowiedź, że transakcja jest autoryzowana, ale została
następnie anulowana, a powodem jej anulowania było oznaczenie przez
Centrum Autoryzacyjne Polcard karty jako fraud 3.
Skontaktowałem się w tej sprawie z obsługą kart ING Banku Śląskiego.
Niestety konsultantka nie była w stanie wyjaśnić mi powodu, dla którego
transakcje są odrzucane i nie wiedziała co to jest fraud 3. Oczywiście
zapewniła, że z kartą wszystko jest w porządku i nie wie dlaczego
transakcje nie są rozliczane. Na pytanie co mam w takim razie zrobić
odpowiedziała, że wszystko jest w porządku, więc w sumie rozmowa zaczęła
przypominać rozmowę z jakimś botem.
W związku z powyższym chciałbym zapytać Was czy nie mieliście podobnego
problemu, bo zupełnie nie wiem co mam zrobić. Polcard nie udzieli mi
żadnych informacji, a bank twierdzi, że wszystko jest w porządku. Skoro
jednak transakcje są anulowane, to jednak coś nie jest tylko nikt nie
poczuwa się do odpowiedzialności i umywa ręce.
--
Pozdrawiam
chairon
-
2. Data: 2007-06-08 17:53:33
Temat: Re: Co to jest fraud 3?
Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
W artykule news:f4c34p$1c3$1@news.interia.pl,
niejaki(a): chairon z adresu <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
napisał(a):
> W związku z powyższym chciałbym zapytać Was czy nie mieliście
> podobnego problemu, bo zupełnie nie wiem co mam zrobić. Polcard
> nie udzieli mi żadnych informacji, a bank twierdzi, że wszystko
> jest w porządku. Skoro jednak transakcje są anulowane, to
> jednak coś nie jest tylko nikt nie poczuwa się do
> odpowiedzialności i umywa ręce.
Owszem, miałem. Parę dni temu także. Podobnie jak u Ciebie
płatność w PayU (obsługiwana przez Polcard), wisi sobie,
blokada pewnie zejdzie - przyczyna braku autoryzacji nie
jest mi znana. Karta wystawiona przez mBank. Parę dni później:
restauracja, karta Multibanku - terminal Polcardu, skutek:
odmowa transakcji.
Ta sama karta mBanku której Polcard "odmówił" przeszła przez
Paypal bez problemów, w restauracji skorzystałem z nie "BRE"
karty, konkretnie z ING BŚ, podejrzewając że Polcard ma znowu
jakieś kłopoty.
Zaś w zeszłym roku miałem przypadek, gdy po blokadach przez ok
2 miesiące nie następowało obciążenie, blokady sobie "zeszły",
po czym pewnego pięknego dnia pojawiło się obciążenie karty za
"zaległe" transakcje, w liczbie sztuk parudziesięciu. Wszystkie
wykonane.. w terminalu polcardu.
Wnioski pozostawiam do samodzielnej oceny.
--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.
-
3. Data: 2007-06-09 14:22:40
Temat: Re: Co to jest fraud 3?
Od: "::WireFree::" <miet@nospam@magicbox.pl>
mam VISE z ING i wnioski sa takie nigdy nie laduj sie w VISA system koszta
tego g..... sa kosmiczne.