  • 1. Data: 2008-11-03 16:35:45
    Temat: Co z Getin-em?
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Co sie dzieje w Getin Banku?
    Dlaczego Czarnecki wstrzymal budowe najwyzszego w Polsce budynku, budowanego
    we Wroclawiu?

    Pester

  • 2. Data: 2008-11-03 16:43:26
    Temat: Re: Co z Getin-em?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message
    > Co sie dzieje w Getin Banku?
    > Dlaczego Czarnecki wstrzymal budowe najwyzszego w Polsce budynku,
    > budowanego we Wroclawiu?
    >
    > Pester

    tu cie tez przynioslo ?

  • 3. Data: 2008-11-03 17:29:15
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "george"

    > tu cie tez przynioslo ?
    Tu bywam od dawna.
    A ty co tu robisz?
    Wracaj do domu, żona czeka.

    Pester

  • 4. Data: 2008-11-03 17:31:49
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "george"

    > tu cie tez przynioslo ?

    Tu bywam od dawna.
    A ty co tu robisz?
    Ja zadaję bardzo powazne i merytoryczne pytanie a ty robisz mi tu jakies
    wycieczki osobiste.
    To jest twoj styl dyskutowania?

    Pester

  • 5. Data: 2008-11-03 17:42:41
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Pester pisze:
    > Co sie dzieje w Getin Banku?
    > Dlaczego Czarnecki wstrzymal budowe najwyzszego w Polsce budynku, budowanego
    > we Wroclawiu?
    bo nie jest już najbogatszym Polakiem i się chłopina załamał ;-)

    A poważnie - problemy z płynnością. Niektóre spółki Getin Holding (np.
    Getin Leasing) wstrzymują działalność, aby wystarczyło dla Dombanku...

  • 6. Data: 2008-11-03 18:02:05
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message
    > bo nie jest już najbogatszym Polakiem i się chłopina załamał ;-)
    >
    > A poważnie - problemy z płynnością. Niektóre spółki Getin Holding (np.
    > Getin Leasing) wstrzymują działalność, aby wystarczyło dla Dombanku...

    Ale Czarnecki wyburzyl już największy dotychczasowy budynek we Wrocławiu
    (biurowiec Poltegoru), aby w jego miejsce postawic budynek ponad 2 razy
    wyzszy!
    No i jak teraz Wrocław bedzie wygladał? No jak? Jak jakas pipidówka
    podwarszawska...

    Pester

  • 7. Data: 2008-11-04 00:08:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pester wrote:
    > Co sie dzieje w Getin Banku?
    > Dlaczego Czarnecki wstrzymal budowe najwyzszego w Polsce budynku, budowanego
    > we Wroclawiu?

    njawyraźniej świeża żona ma większe zapotrzebowanie niż myślał i trzeba
    było przerzucić trochę kasy z jednej kieszeni do drugiej.

  • 8. Data: 2008-11-04 00:09:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pester wrote:

    > No i jak teraz Wrocław bedzie wygladał? No jak? Jak jakas pipidówka
    > podwarszawska...

    szczerbato
    manhatan przeżył to i wrocław przeżyje.