  • 1. Data: 2009-05-08 11:55:11
    Temat: Co z tym Dragiem?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dalej sie boicie?

    D.

  • 2. Data: 2009-05-08 12:05:04
    Temat: Re: Co z tym Dragiem?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gu16iu$rdd$1@inews.gazeta.pl...
    > Dalej sie boicie?
    >

    > D.

    Skoro rośnie, to chyba nie?

  • 3. Data: 2009-05-08 12:12:47
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A masz Draga lub znasz kogos kto to ma? Wsrosty trwaja do momentu, w ktorym
    wszyscy stwierdza, ze moze juz tylko rosnac. Ja natomiast widze po obrotach,
    ze ulica ciagle ma porach i nie pakuje sie w ten papier.

    D.

  • 4. Data: 2009-05-08 12:13:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A masz Draga lub znasz kogos kto to ma? Wzrosty trwaja do momentu, w ktorym

  • 5. Data: 2009-05-08 12:13:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A masz Draga lub znasz kogos kto to ma? Wzrosty trwaja do momentu, w ktorym
    wszyscy stwierdza, ze moze juz tylko rosnac. Ja natomiast widze po obrotach,
    ze ulica ciagle ma w porach i nie pakuje sie w ten papier.

    D.

  • 6. Data: 2009-05-08 12:18:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > obrotach,
    > ze ulica ciagle ma w porach i nie pakuje sie w ten papier.

    Nie mam, nie znam, jak już kiedyś pisałem takie papiery omijam szerokim
    łukiem, bo jak zacznie spadać to przy tej płynności zostaniesz z papierem.

  • 7. Data: 2009-05-08 12:23:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zalezy przy jakiej cenie sie bralo.

    D.

  • 8. Data: 2009-05-08 12:30:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Zalezy przy jakiej cenie sie bralo.
    >
    > D.

    Jak po niskiej to jest dobra okazja żeby wyjść z zyskiem póki można.

  • 9. Data: 2009-05-08 12:34:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To samo pisano na forum przy cenie 4.5 pln.

    D.

  • 10. Data: 2009-05-08 12:48:22
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > To samo pisano na forum przy cenie 4.5 pln.
    >
    > D.

    No to kupuj, kupuj, nikt nie broni przecież :-)