-
1. Data: 2012-08-22 11:27:41
Temat: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: nospam <n...@n...pl>
Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
sprzedawca.
Co za pies?
-
2. Data: 2012-08-22 11:34:08
Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: maruda <m...@n...com>
W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
> sprzedawca.
>
> Co za pies?
A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
--
Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.
-
3. Data: 2012-08-22 11:47:26
Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: nospam <n...@n...pl>
W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
>> sprzedawca.
>>
>> Co za pies?
> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
>
>
Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
-
4. Data: 2012-08-22 11:48:00
Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: nospam <n...@n...pl>
W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
> W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
>> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
>>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
>>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
>>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
>>> sprzedawca.
>>>
>>> Co za pies?
>> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
>>
>>
>
> Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
> sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
>
Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
Wiec...?
-
5. Data: 2012-08-22 14:10:14
Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2012-08-22 11:48, nospam pisze:
> W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
>> W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
>>> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
>>>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
>>>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
>>>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
>>>> sprzedawca.
>>>>
>>>> Co za pies?
>>> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
>>>
>>>
>> Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
>> sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
>>
> Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
> Wiec...?
Też płaciłeś kartą VISA? Czy jakaś inną? Ja bym opisał ten przypadek
(data, godzina, serwis itp.) i podesłał mailem do Inteligo z kopią do
Polcardu. Ciekawe, co by odpisali.
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
-
6. Data: 2012-08-23 11:13:00
Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: f...@g...com
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 11:27:41 UTC+2 użytkownik nospam napisał:
> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
> sprzedawca.
>
>
>
> Co za pies?
Też nie mogłem doładować na stronie T-Mobile (komunikat ten sam). Doładowałem przez
inny serwis.
-
7. Data: 2012-08-23 13:57:51
Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>
Użytkownik "nospam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:k129sf$mvm$2@inews.gazeta.pl...
> Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
> Wiec...?
>
1. limit karty
2. nie włączona obsługa transakcji internetowych
3. jakiś chwilowy problem banku
itp itd, może warto zadzwonić do banku
--
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
erator/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/