  • 1. Data: 2011-03-23 11:56:04
    Temat: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
    Od: pI <u...@1...pl>

    Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
    zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy...

    Złożyłem wniosek o MC World, dziś zadzwoniła Pani odmawiając, z
    uzasadnieniem, że nie można mieć dwóch MC (posiadam zwykłego Silvera),
    choć ja czytając FAQ na stronie zrozumiałem, że nie można mieć dwóch
    takich samych kart, a nie dwóch tej samej organizacji, ale pani była
    nieugięta zasugerowała kontakt z CitiPhone, próbując jeszcze wcisnąć mi
    konto osobiste.

    Zadzwoniłem z ciekawości i okazuje się, że jednak dobrze zrozumiałem i
    jak najbardziej można mieć MC Silver + MC World. Konsultant zasugerował
    złożenie wniosku jeszcze raz, dla ułatwienia umawiając mnie na wizytę we
    wskazanym przeze mnie oddziale rano, bo tak mi pasowało, a więc
    wyznaczył 9... Teraz patrze, że ten oddział otwierają o 10.

    Coraz gorzej u nich z obsługą...
    --
    pI

  • 2. Data: 2011-03-23 15:58:03
    Temat: Re: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    > Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
    > zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy...

    Niestety muszę z przykrością to potwierdzić. Jeszcze co prawda daleko im do
    infolinii mBank, gdzie często można zapomnieć, że rozmawia się z bankiem...
    W Citiphone zawsze pracowali kompetentni konsultanci, a nie "dzieciaki" po
    tygodniowym szkoleniu. Niestety coraz trudniej trafić na kogoś z kim można
    załatwić nawet prostą sprawę. Na szczęście po naciśnięciu przełączają do
    kogoś, kto ma pojęcie o bankowości i co więcej chęć rozwiązania problemu.
    Szkoda tylko, że wymaga to "naciśnięcia".
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2011-03-24 02:39:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pI" g...@a...org

> [...]
    > wskazanym przeze mnie oddziale rano, bo tak mi pasowało, a więc wyznaczył
    > 9... Teraz patrze, że ten oddział otwierają o 10.

    To fatalnie. Do niedawna sami przychodzili pod wskazany adres. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Białostocki biznes... Kiedyś chciałem pożyczyć pieniądze na
    legalną transakcję o dużym zysku. Między innymi odwiedziła
    mnie pewna dziewczyna, która zauważyła w złości, :) że w razie czego nie
    ma nawet co u mnie ukraść -- gdyby mi powinęła się noga i nie miałbym
    z czego spłacić... (pewna pani w PeKaO obiecała, że kaktus jej wyrośnie
    na ręce, jeśli ona zobaczy zwrot pieniędzy czekiem, wskazującym na
    powodzenie tej transakcji -- nie wyrósł, choć czek zobaczyła; ponoć
    z kaktusami tak bywa -- potrzebują konkretnych warunków do życia) Ale
    rzeczy... W TV zobaczyłem tatusia tej dziewczyny. :) Teraz to przodownik
    biznesu białostockiego. dodać warto, że obok pożyczek pod zastaw ;) dorabiał
    się dzięki łapówkom? :) (handlował łapówkami -- brał i dawał)