  • 1. Data: 2009-06-03 11:12:27
    Temat: Cyfrowy Polsat - Dywidenda
    Od: Damianos <d...@g...com>

    Witam, tydzień temu zakupiłem akcję Cyfrowego Polsatu nie jestem
    jakimś super inwestorem (kierowałem się wywiadem przez jakiegoś
    oficjela z CP. Wywiad ten pojawił się w wyborczej i klarowane tam było
    że CP czeka świetlana przyszłość). No więc skusiłem się i kupiłem
    trochę akcji. No i niespodzianka bo któregoś dnia nagle cena spadła do
    14 PLN - okazało się że jest to związane z planowaną dywidendą.
    Dowiedziałem się że dywidenda wypłacana będzie w dwóch transzach 0.5
    PLN i 0.25 PLN. Szukałem, dzwoniłem do CP żeby się dowiedzieć co muszę
    zrobić żeby fizycznie dostać te pieniądze na konto. I właściwie wciąż
    nie wiem co zrobić zeby technicznie być przygotowanym.

    Muszę kogoś poinformować? Wszystko się dzieje z automatu? Dodam tylko
    że akcje kupywałem przez mBank.

    Możecie jakoś wspomóc? Nigdy wcześniej nie miałem doczynienia z
    dywidendą.

    Dziękuje z góry
    Damian

  • 2. Data: 2009-06-03 11:21:08
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - Dywidenda
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Damianos pisze:
> [...]
    > że akcje kupywałem przez mBank.
    >
    > Możecie jakoś wspomóc? Nigdy wcześniej nie miałem doczynienia z

    Nic nie musisz robić. Dywidenda po potrąceniu podatku, zostanie Ci
    przelana na rachunek maklerski z którego kupowałeś.

  • 3. Data: 2009-06-03 11:23:59
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Kasa po prostu pojawi się pewnego dnia na twoim ekoncie, nic nie musisz
    robić.

    --
    Marek