  • 1. Data: 2009-10-14 09:34:12
    Temat: Czas na porządki?
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Co Wy na to, żeby unikać na grupie wątków politycznych?
    Jak to się mówi - "Chcesz naprawiać świat - zacznij od siebie"

    Zatem wystarczy odrobina wysiłku, żeby choć trochę oczyścić grupę:

    Po pierwsze. Nie odpowiadać w wątkach na tematy polityczne.
    Po drugie: Nie zaczynać wątków politycznych.
    Po trzecie: W ostateczności plonkować politykujące osoby.

    DJ

  • 2. Data: 2009-10-14 10:32:36
    Temat: Re: Czas na porządki?
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po drugie: Nie zaczynać wątków politycznych.
    > Po trzecie: W ostateczności plonkować politykujące osoby.

    Ale z Ciebie optymista.

  • 3. Data: 2009-10-14 10:39:32
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Ale z Ciebie optymista.

    Eee tam, traderzy to przeca ludzie żelaznych charakterów, więc chyba
    potrafią się zdobyć na takie drobnostki.

    DJ

  • 4. Data: 2009-10-14 11:04:16
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > Eee tam, traderzy to przeca ludzie żelaznych charakterów, więc chyba
    > potrafią się zdobyć na takie drobnostki.
    >
    > DJ

    Nie ma szans. Jak to mawiaja, umiesz liczyć licz na siebie. Ja robie tak,
    odznaczam jako przeczytane i kłopot z głowy. Czasem się tylko wkurwię, że
    tak dużo muszę klikać ;-). Zresztą robię tak nie tylko z wątkami o polityce
    ale z 90% wątków np. w danym wątku zabiera głos pacjent X no to ja go klik
    klik klik.

  • 5. Data: 2009-10-14 11:07:35
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Po drugie: Nie zaczynać wątków politycznych.
    > Po trzecie: W ostateczności plonkować politykujące osoby.

    masz całkowitą rację... ale wracając do Tuska... he he, żarcik taki...
    ale tak BTW zaimponowałeś mi tą zmianą nicka... porządny z ciebie gośc...
    ale masz jeszcze rację z innego powodu... z tego co ja wiem z naprawdę dobrych
    źródeł to skakanie do gardeł polityków najczęściej tak naprawdę odbywa się
    tylko w błysku fleszy... a gdy kurz bitewny opada to często zgodną kompaniją
    idą się zabawic... więc z jakiego powodu my się mamy brac za łby... na pohybel
    tym darmozjadom...