  • 1. Data: 2003-12-26 12:01:42
    Temat: Czas zakladania konta w bankach
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Tak sobie mysle, ze Polacy sa niezwykle cierpliwi i wyrozumiali. Idac do
    marmura mozna zalozyc nowe konto w 10 minut. I to jest OK. Karte dostaje
    sie po kilku dniach (tak mi sie wydaje, bo konto w marmurze zakladalem
    ostatnio 4 lata temu). ;-)

    A w bankach internetowych czas od zlozenia wniosku do aktywacji i
    pelnego dostepu do pieniedzy zaczyna przekraczac miesiac. Chyba ciagle w
    Inteligo ten czas jest najkrotszy, choc zaczyna dochodzic do 3 tygodni.

    Przeciez to jest skandal. Zalozenie zdalnie konta powinno trwac gora 5
    dni. Pierwszego dnia wypelniam formularz na www. Tego samego dnia
    oddzwania bank. Trzeciego dnia przyjezdza kurier z karta i umowa.
    Piatego dnia konto dziala. Trudno mi sobie wyobrazic, ze ludzie godza
    sie na inne rozwiazanie. Sam sie zgodzilem i czekalem na konto w
    Inteligo 3 tygodnie. I mam kaca, bo bank mnie zlal sikiem prostym.

    Na poczatku Inteligo otwieralo konta w 5 dni. Sam to cwiczylem. I tak
    powinno byc caly czas i w kazdym banku.

    Dlaczego dajemy sie tak traktowac? Dlaczego pozwalamy, by bank sobie
    bimbal i robil co chce? Dlaczego banki internetowe maja mimo wszystko
    tak duzo klientow? Nie rozumiem. :-(

    Bartol

  • 2. Data: 2003-12-26 14:31:40
    Temat: Re: Czas zakladania konta w bankach
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsh7qa$iiq$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Na poczatku Inteligo otwieralo konta w 5 dni. Sam to cwiczylem. I tak
    > powinno byc caly czas i w kazdym banku.

    2 mies. temu w mBanku tyle tez trwalo zalozenie w przypadku mojej znajomej
    (do pelnej aktywnosci).

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-26 16:11:41
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
    > Dlaczego dajemy sie tak traktowac? Dlaczego pozwalamy, by bank sobie
    > bimbal i robil co chce? Dlaczego banki internetowe maja mimo wszystko
    > tak duzo klientow? Nie rozumiem. :-(

    No to nie dawajmy sie tak traktowac
    Hint: konto internetowe nie jest obowiazkowe

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-12-26 17:10:32
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "Bartol Partol"

    > Dlaczego dajemy sie tak traktowac? Dlaczego pozwalamy, by bank sobie
    > bimbal i robil co chce? Dlaczego banki internetowe maja mimo wszystko
    > tak duzo klientow? Nie rozumiem. :-(

    Jezeli ktos ma dochód netto 1000 zl, a w firmie kadrowa kazala mu zalozyc
    konto bo likwiduja obsluge kasowa, to mBank to ideal - bo darmowy.
    Taka osoba w zasadzie wymaga od swojego banku tylko jednego: zeby dzien
    po wyplacie wyplacic w bankomacie cale dostepne saldo z konta. Zeby korzystac
    z innych uslug, to trzeba miec albo nadwyzki gotówki, albo zdolnosc kredytowa.
    Takie osoby nie maja ani jednego ani drugiego.
    Niedawno ktos na forum mBanku chwalil sie, ze wsród czytelników Superexpresu
    mBank to najpopularniejszy bank. Mysle ze to moze potwierdzac moja teze skad
    tyle kont internetowych.
    Ze nie wspomne o "martwych duszach" po róznych promocjach - vide stare
    Pustelniki czy "50 zl za lebka" ;-)

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-12-27 01:42:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 26 Dec 2003 18:10:32 +0100, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

> [...]
    >po wyplacie wyplacic w bankomacie cale dostepne saldo z konta. Zeby korzystac

    no i jest drobny problem, bo wypłata modulo 50 zł :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2003-12-27 05:20:20
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

> [...]
    > oddzwania bank. Trzeciego dnia przyjezdza kurier z karta i umowa.
    > Piatego dnia konto dziala. Trudno mi sobie wyobrazic, ze ludzie godza

    Bartol, ja to nazywam brakiem konkurencji. Banki nie musza sie starac o
    klientow. Najpowazniejszym klientem jest skarb panstwa, ktory pozycza kupe
    kasy i nie moze zbankrutowac. Banki nie musza wiec zabiegac o klientow
    indywidualnych, tym bardziej ze wielu z nich to potencjalni bezrobotni.

    Unifikacja standardow pachnie zmowa kartelowa - by nikt sie nie wychylal i
    nie pokazal na rynku lepszych standardow, bo inne banki nie chca walki
    konkurencyjnej.
    Podobnie jest teraz wsrod opow telekom.
    Tom

  • 7. Data: 2003-12-27 05:20:21
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2003-12-27 08:46:48
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski"

    > no i jest drobny problem, bo wypłata modulo 50 zł :-)

    Jeżeli mBank dogada się z ING nt. bankomatów będzie modulo 10 zł.
    Ale to jest dla takich osób problem, fakt.