  • 1. Data: 2003-04-25 19:47:09
    Temat: Czeki - czy ktos tego uzywa?
    Od: k...@p...onet.pl

    Nie bawilem sie nigdy czekami, wiec zwracam sie z pytaniem do was, jak wyglada
    sprawa z czekami w Polsce ? Gdzie mozna placic, jak realizowac, jakie sa tego
    koszta i reszta zlewek.

  • 2. Data: 2003-04-25 21:37:15
    Temat: Re: Czeki - czy ktos tego uzywa?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    wyglada
    > sprawa z czekami w Polsce ? Gdzie mozna placic, jak realizowac, jakie sa

    Wyszły z mody.

  • 3. Data: 2003-04-25 22:24:51
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > wyglada
    >
    > tego

    > Wyszły z mody.

    W "cywilnych" zastosowaniach to pewnie i tak.
    Natomiast firmowo raczej nie (wypłata gotówki: czekiem, czek
    potwierdzony - norma). Sp. z o.o. - żeby nie było nieporozumień.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2003-04-26 08:40:11
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Wyszły z mody.

    U mnie w firmie to sposób na wyjęcie gotówki z konta

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 5. Data: 2003-04-26 11:44:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W "cywilnych" zastosowaniach to pewnie i tak.
    > Natomiast firmowo raczej nie (wypłata gotówki: czekiem, czek
    > potwierdzony - norma). Sp. z o.o. - żeby nie było nieporozumień.

    Masz rację. Autor jednak pytał o cywilne zastosowania

  • 6. Data: 2003-04-26 16:26:21
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    jednak nie wyszły z mody, bo dziadek
    nadal co miesiąc przysyła mi czek
    z "kieszonkowym" ;)))

    jak dla studenta to nawet troszkę za dużo ;)))))

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057
    liczy się każdy grosz......

  • 7. Data: 2003-04-26 20:45:07
    Od: "krzysztof" <...@w...pl>

    Użytkownik "devcio" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jednak nie wyszły z mody, bo dziadek
    > nadal co miesiąc przysyła mi czek
    > z "kieszonkowym" ;)))
    >

    > jak dla studenta to nawet troszkę za dużo ;)))))
    Ale realizujesz go w okienku bankowym zamieniając na banknoty.
    Autor zaś pyta o stare metody używania własnych czeków.
    Kiedyś można tym było płacić w wielu sklepach.
    Dziś już chyba tylko w makro cash&carry.

    Poza tym nadają się jedynie do realizacji w banku, zarówno gotówkowo jak i
    bezgotówkowo

  • 8. Data: 2003-04-27 08:34:54
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "devcio" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jednak nie wyszły z mody, bo dziadek
    > nadal co miesiąc przysyła mi czek
    > z "kieszonkowym" ;)))
    >

    > jak dla studenta to nawet troszkę za dużo ;)))))

    Korzystając z czeku zamawiam prenumeratę czasopisma. Wysyłam im czek.

  • 9. Data: 2003-04-27 20:09:33
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    krzysztof pisze:
    >Poza tym nadają się jedynie do realizacji w banku, zarówno gotówkowo jak i
    bezgotówkowo

    I na poczcie.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !