  • 1. Data: 2010-05-14 11:52:25
    Temat: Czkawka po Killerze.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Pamiętacie atrakcyjną kiedyś internetową lokatę Pocztowego o nazwie Killer?
    Otóz ja też popełniłem pewną liczbe tych lokat. Kiedy przestała być
    atrakcyjnie oprocentowana, olałem te lokaty jak i Bank Pocztowy. Ale o ile
    pamiętam, przy zakładaniu pierwszej lokaty potwierdzało się przez internet
    zawarcie jaiejś ramowej umowy o prowadzenie lokat w Pocztowym.
    To normalne, jakaś umowa i regulamin przecież obowiązywać musi.
    Pamiętam też , że przysłali miz tej okazji jakiś świstek przez pocztę z
    trąbką.
    Zapomniałem już , że taki bank w ogóle istnieje, aż tu nagle dzisiaj
    przysłali mi pismo. Stoi w nim, ze od 4 maja obowiązuje nowy regulamin itd
    itp. Piszą też, że każdy klient moze odstąpiźć od umowy, może nie
    zaakceptować regulaminu , ale bank musi otrzymać negatywną odpowiedź.
    Ja głupi myślałem, ze po zerwaniu tych lokat wziąłem z nimi trwały rozwód, a
    tu takie g......
    Dzwoniłem na ich party line, ale tam nie ma z kim gadać, a ja na dodatek
    nie mam juz żadnego papiera z tej umowy, ani moja łepetyna nie pamięta
    żadnych szczegółów. Wiem tylko jak się nazywam, ale partyline to nie
    wystarcza.
    Czy kogoś z was Pocztowy tez zaszcycił taką korespondencją?

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-05-14 14:22:02
    Temat: Re: Czkawka po Killerze.
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Maj, 13:52, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > wystarcza.
    >  Czy kogoś z was Pocztowy tez zaszcycił taką korespondencją?

    Moja małżonkę, więc pewnie i sam coś takiego dostanę, bo sam jej
    rekomendowałem killera ;-)

    > wiatrak

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2010-05-14 14:42:44
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wystarcza.
    > Czy kogoś z was Pocztowy tez zaszcycił taką korespondencją?

    Ja poki co nic nie dostalem.

    Ale czemu Cie dziwi, ze powiadamiaja o zmianach. Przeciez umowa trwa w
    najlepsze. Jak znow beda mieli korzystna lokate, obejdzie sie bez tony
    papierow :)

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 4. Data: 2010-05-14 14:50:31
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ale czemu Cie dziwi, ze powiadamiaja o zmianach. Przeciez umowa trwa w
    > najlepsze. Jak znow beda mieli korzystna lokate, obejdzie sie bez tony
    > papierow :)

    Gorzej jak jakiś TOiP cos tam cos tam, a ja tego nie śledzę. Później masz
    takie problemy jak w wątku ponizej:" Pekao i hodowanie długu"

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-05-14 14:59:26
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-05-14 16:50, wiatrak pisze:

    > Gorzej jak jakiś TOiP cos tam cos tam, a ja tego nie śledzę. Później masz
    > takie problemy jak w wątku ponizej:" Pekao i hodowanie długu"

    Zgoda. Ale nie za bardzo rozumiem Twoich intencji. Masz o to pretensje
    do banku?

  • 6. Data: 2010-05-14 15:41:59
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

> [...]
    > dodatek nie mam juz żadnego papiera z tej umowy, ani moja łepetyna
    > nie pamięta żadnych szczegółów. Wiem tylko jak się nazywam, ale

    Posługując się swoimi danymi osobowymi z okienka koperty oraz numerem
    pisma który znajduje się nad nimi, wyślij im tak jak proszą
    "oświadczenie Klienta o odmowie przyjęcia zmian w regulaminie". Umowa
    wygaśnie automatycznie o ile nie masz jakichś aktualnych lokat.

  • 7. Data: 2010-05-14 15:45:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

> [...]

    . Umowa
    > wygaśnie automatycznie o ile nie masz jakichś aktualnych lokat.

    No co ty? Na taki procent? :)

    wiatrak

  • 8. Data: 2010-05-14 16:29:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > . Umowa
    >
    > No co ty? Na taki procent? :)
    >
    > wiatrak

    tez dostałem takie pisemko...a może mam tam jeszcze jakąś lokatę, o
    której zapomniałem? ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-05-14 16:36:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 May 2010 13:52:25 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Czy kogo? z was Pocztowy tez zaszcyci? tak? korespondencj??

    Też dostałem i znajomy - info o zmianach w TOiP i o BFG.

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-05-14 17:37:08
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-05-14 13:52, wiatrak pisze:
    > Czy kogo? z was Pocztowy tez zaszcyci? tak? korespondencj??

    Ja to chyba mam jakieś głupie szczęście. Ani z Getinu o windykacji, ani
    OF nie kaszani mi lokat (no dobra, jedną wpadkę mieli), ani Pocztowy
    mnie nie molestuje. Ciekawe czym sobie zasłużyłem.

    --
    Raf