  • 1. Data: 2009-01-19 10:22:41
    Temat: Czy Alior ma bezpłatne przelewy?
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Sory za lamersie pytanie ale akurat mam awarie telefonu i nie mogę zadzwonić
    do Aliora.

    Mianowicie jak kiedyś, na początku swojej przygody z Aliorem dzwoniłem na
    partyline Aliora to coś mi się kojarzy, że babka informowała mnie, że od
    jakiejś kwoty przelewy wychodzące są płatne.

    Wtedy nie zagłębiałem się w to bo i tak nie robiłem przelewów większych jak
    2.000PLN.
    Jednak dzisiaj musze zrobić większy przelew 33.000PLN (rata za samochód).

    Czy ktoś może jakieś info czy przelew ten pójdzie za free czy jednak będzie
    płatny?

  • 2. Data: 2009-01-19 10:29:34
    Temat: Re: Czy Alior ma bezpłatne przelewy?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Sty, 11:22, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś może jakieś info czy przelew ten pójdzie za free czy jednak będzie

    W zwyklym koncie przelewy sa bezplatne. Nie ma progu kwoty, jest prog
    ilosci [placisz za 50 i nastepny przelew w miesiacu].

  • 3. Data: 2009-01-19 12:33:09
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1232360487.354547@d1.icnet, *Włodziu* wrote:
> [...]
    > informowała mnie, że od jakiejś kwoty przelewy wychodzące są płatne.
    >
    > Czy ktoś może jakieś info czy przelew ten pójdzie za free czy jednak

    A WWW tez nie masz zeby TOiP zobaczyc?
    Poza tym placac 33 tys, martwisz sie o ewentualne 50gr?

    Ale wracajac do tematu - przelew z RORu do ilustam sztuk w miesiacu (49
    chyba) jest bezplatny.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-01-19 12:41:27
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gl1s23$eld$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A WWW tez nie masz zeby TOiP zobaczyc?

    No właśnie czytałem TOiP i nic tam nie ma o tym.
    Poprostu jak zakładałem konto to kobieta przedstawiała mi oferte i tak mi
    się zdaje że mówiła że od jakiejś kwoty przelew jest płatny.

    > Poza tym placac 33 tys, martwisz sie o ewentualne 50gr?

    Bo mam na koncie dokładnie kwotę przelewu. I nie wiem czy przelew przejdzie,
    jak będzie pobrana opłata.

    W przypadku opłaty za przelew musiałbym mieć na koncie 33.000,50 PLN, a mam
    33.000,00PLN :)

    > Ale wracajac do tematu - przelew z RORu do ilustam sztuk w miesiacu (49
    > chyba) jest bezplatny.

    Dzięki.

  • 5. Data: 2009-01-19 15:52:16
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1232368813.600129@d1.icnet, *Włodziu* wrote:

    > No właśnie czytałem TOiP i nic tam nie ma o tym.
    > Poprostu jak zakładałem konto to kobieta przedstawiała mi oferte i
    > tak mi się zdaje że mówiła że od jakiejś kwoty przelew jest płatny.

    Oszukujesz i tyle.
    Zarowno na skroconej TOIP na www jest ze przez net sa bezplatne jak i w
    pelnej PDF
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/toip/toip_konta_osobi
    ste.pdf

    poz B2 strona 3 jest napisane ile kosztuja (0zl).

    > Dzięki.

    Poprawka, wszystkie sa bezplatne.

  • 6. Data: 2009-01-19 16:33:06
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    darnok pisze:

    > Poprawka, wszystkie sa bezplatne.

    Ke?

  • 7. Data: 2009-01-19 17:46:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gl29vi$fsj$1@kushnir.sileman, *Wojciech Nawara* wrote:

    > Ke?

    No dobra, poprawka poprawki ;-) w ramach banku wszystkie, poza 49 pierwszych
    w miesiacu ;-)
    potem po 75gr.

  • 8. Data: 2009-01-19 22:19:22
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    darnok pisze:
    > No dobra, poprawka poprawki ;-) w ramach banku wszystkie, poza 49
    > pierwszych w miesiacu ;-)
    > potem po 75gr.
    OK, to poprawka poprawki poprawki ;-) - tylko pierwsze 10 jest
    bezpłatnych, od 11. za SMS do autoryzacji 30 groszy, a od 50. dodatkowo
    prowizja 0,75. Sorry, ale nie lubię takiego naciągactwa banku...

  • 9. Data: 2009-01-19 22:35:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > OK, to poprawka poprawki poprawki ;-) - tylko pierwsze 10 jest
    > bezpłatnych, od 11. za SMS do autoryzacji 30 groszy, a od 50. dodatkowo
    > prowizja 0,75. Sorry, ale nie lubię takiego naciągactwa banku...

    no stówkę dostałeś na te przelewy...

  • 10. Data: 2009-01-20 03:14:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Włodziu" 1...@d...icnet

    > Mianowicie jak kiedyś, na początku swojej przygody z Aliorem dzwoniłem
    > na partyline Aliora to coś mi się kojarzy, że babka informowała mnie,
    > że od jakiejś kwoty przelewy wychodzące są płatne.

    10 SMSów jest za free. Za kolejne płacisz. Możesz lać z SMSem lub
    bez, jeśli wcześniej (tracąc SMS) ustanowiłeś odbiorcę zaufanym. :)

    -=-

    Ciekawe, czy po załogowaniu można zmienić numer telefonu (komórki)
    na który słane są SMSy... Jeśli tak -- to fajnie. ;)

    (a chyba niestety tak)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'