  • 1. Data: 2002-06-11 08:42:36
    Temat: Czy Karta Kredytowa Lukas Banku jest OK ?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Czy Karta Kredytowa Lukas Banku jest OK ?
    Zamierzam sobie ją wyrobić. Czy widzicie jakieś niebzepieczeństwa lub ukryte
    opłaty, prowizje itp ?

    Dzięki za info.

    Raffus

  • 2. Data: 2002-06-11 08:48:55
    Temat: Re: Czy Karta Kredytowa Lukas Banku jest OK ?
    Od: Robert <m...@w...pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy Karta Kredytowa Lukas Banku jest OK ?
    >Zamierzam sobie ją wyrobić. Czy widzicie jakieś niebzepieczeństwa lub ukryte
    >opłaty, prowizje itp ?

    IMHO to jedna z najlepszych ofert. Mam od prawie roku i jestem bardzo
    zadowolony.

  • 3. Data: 2002-06-11 09:14:16
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu
    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > IMHO to jedna z najlepszych ofert. Mam od prawie roku i jestem bardzo
    > zadowolony.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    --
    LeszekR.

  • 4. Data: 2002-06-11 10:10:53
    Od: Robert <m...@w...pl>

    Amehat wrote:
    >Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    - niski koszt (0 zl pierwszy rok, drugi rok 39+25 druga chyba)
    - dlugi grace period (51)
    - calkiem niezle ubezpieczenia (w tej niskiej cenie)
    - zero formalnosci
    - b. wysoki limit (3 x deklarowane dochody)

    (te ostatnie 2 punkty oczywiscie są kwestią indywidualną)

    ma też wady oczywiście; dla mnie główna to brak podglądu transakcji
    przez net (jest darmowy przez telefon)

  • 5. Data: 2002-06-12 05:07:43
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ma też wady oczywiście; dla mnie główna to brak podglądu transakcji
    > przez net (jest darmowy przez telefon)

    Dodam, że telefon na 0800, więc darmowy.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-06-12 06:37:18
    Od: Robert <m...@A...pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >Dodam, że telefon na 0800, więc darmowy.

    tak: darmowy, czyli darmowy ;P

  • 7. Data: 2002-06-12 06:46:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > tak: darmowy, czyli darmowy ;P

    dostep jest darmowy do darmowego telefonu
    imho logiczne

    roberts

  • 8. Data: 2002-06-12 07:48:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qb" <q...@q...qb> napisał w wiadomości
    > Oj chodzilo pewnie ,ze ani bank ani tepsa nie wezmie za to kasy...

    tepsa wezmie co swoje - bez obaw ;-) tyle ze nie od klienta ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-12 07:50:54
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Oj chodzilo pewnie ,ze ani bank ani tepsa nie wezmie za to kasy...
    dlatego podwojna darmocha :)
    qb