  • 1. Data: 2002-12-11 19:19:07
    Temat: Czy Multi zaproponuje konto VIPowe?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Ciekawe, czy Multi planuje wprowadzenie 'konta dla VIPów' z prawdziwego
    zdarzenia.

    Aquarius to być może dobra kampania reklamowa (jak zwykle w Multi) ale mało
    nowej treści.

    Czemu z resztą nie ma się co dziwić
    - jest to produkt droższy od Multikona Ja raptem o 2zł miesięcznie:
    Ja - 10zł (prowadzenie konta: 3zł, karta VE: 2zł, wyciąg: 5zł)
    Aquarius - 12zł z tymi samymi funkcjami co wyżej.

    Multi zdaje się samo podziela moje poglądy. Oto pytanie jakie im zadałem i
    odpowiedź, którą uzyskałem:

    Ograniczenie do bezprowizyjnego korzystania z bankomatów Euronetu jest
    niewygodne w praktyce i niekonkurencyjne w tej klasie produktów. Prowizje

    procentowa jest zaś zaporowa. Czy i kiedy bank przewiduje uaktrakcyjnienie

    oferty w tym zakresie?

    Odpowiedź banku:

    Gdyby wszystkie bankomaty w Polsce były bezpłatne musielibyśmy brać

    dużo większe opłaty za rachunek. Przy tak niskiej opłacie za

    rachunek nie możemy zaoferować niższych prowizji od wypłaty gotówki.

    Przy okazji zwracam uwagę na fakt, iż wcale nic nie mówiłem o wysokości
    opłaty miesięcznej ani o tym, że wypłaty mają być darmowe :-)