  • 1. Data: 2013-11-25 22:21:53
    Temat: Czy Sync jeszcze zwraca 5% za transakcje internetowe?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Mam takie pytanie:
    Czy Sync jeszcze zwraca 5% za transakcje internetowe?
    Bo w 25 października zapłaciłem kartą za transakcję na Allegro,
    transakcja została przez bank rozliczona 29.10.13, a na konto do chwili
    obecnej nie dostałem ani grosza zwrotu z tytułu tej operacji.
    Czy ja o czymś nie wiem, czy też bank pogrywa?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2013-11-25 22:38:28
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 25 Nov 2013 22:21:53 +0100, Chris94 napisał(a):

> [...]
    > obecnej nie dostałem ani grosza zwrotu z tytułu tej operacji.
    > Czy ja o czymś nie wiem, czy też bank pogrywa?

    Już znalazłem, że zwrot przysługuje tylko tym klientom, którzy otrzymują
    na konto wynagrodzenie.
    A więc kicha :(

  • 3. Data: 2013-11-25 23:42:16
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-11-25 22:38, Chris94 wrote:

    > Już znalazłem, że zwrot przysługuje tylko tym klientom, którzy otrzymują
    > na konto wynagrodzenie.
    > A więc kicha :(

    i do tego maks 200zl (4x50zl) na rok

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2013-11-26 00:47:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" 5...@a...spam.ch

    > i do tego maks 200zl (4x50zl) na rok

    Jednorazowo 1kpln, w sumie 4kpln rocznie.
    Wynagrodzenie 50 pln na razie wystarcza.
    Dla mnie warunki bardzo dobre, choć
    pojmuję, że kiedyś można było kupić 10
    dużych telewizorów -- i odesłać...

    [a później było liczenie, ile trzeba makulatury na tapetę
    do dużego pokoju... nic to -- przede mną kolejna święta
    wojna, a zdrowia mi co najmniej brakuje: ucho boli,
    kręgielnia sypie się, PEFy o ponad 33% poszły w górę
    w efekcie Diffumaksu -- Bóg oferuje pomoc swych skrzydeł,
    więc czekam na ich machnięcia... ciekawe, kto padnie tym
    razem; Trwający z bólu miauczą, ale Trwają...]

    Nie rozumiem, po co od razu obdzierać na tałzeny -- nie wystarczy,
    że bez ruszania się z domu można dostać parę dych plnów za kupno
    drobiazgu w necie? Wiem -- mamy budować dobre relacje -- dobre dla
    nas, nie dla banków, ale IMO z SyneCkiem jest OK. Konto za free,
    5% keszbeku, debetówka za free, 10 natychmiastowych (czasami
    chodzą) i 3 bezpłatne wpłaty w kasach bez białka... (jeszcze
    nie spróbowałem)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-11-26 19:56:59
    Od: p...@g...com

    Dokładnie ELC, Sync to nadal niezłe konto.

  • 6. Data: 2013-11-27 00:55:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    : Dokładnie ELC, Sync to nadal niezłe konto.

    Co nie znaczy, że mamy rozbestwiać -- do potomstwa
    (tu płci męskiej -- SyneCków) i kobiet trzeba mieć
    podejście. ;) Odrobina karcenia nie zawadzi. ;) Ja
    tam mam 3 konta, które chwalę sobie, bo dotychczas
    niejasności SyneCkek wyjaśniał na zasadzie prostej
    i jedynie słusznej -- klient ma rację. :) Dla mnie
    nie bez znaczenia jest to, iż nie muszę golić się,
    udając się do ,,oddziału''. ;)

    Niby mBank także był (i jest) jeno netowy ale tam
    była (jest?) dalece idąca swoboda interpretacji,
    tak iż czasami ;) trudno było (jest) zgadnąć, co
    bank ma na myśli, mówiąc (bądź pisząc) to i owo. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-12-01 13:08:36
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Wpływ wynagrodzenia w Syncu to realny wpływ wynagrodzenia czy wystarczy przelew z
    innego banku z odpowiednim tytułem i kwotą?

  • 8. Data: 2013-12-03 12:35:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" a...@g...co

    : Wpływ wynagrodzenia w Syncu to

    : realny wpływ

    Tak.

    : wynagrodzenia

    Niekoniecznie.

    : czy wystarczy przelew z innego banku z odpowiednim tytułem

    Ja wipisuję 'Wynagrodzenie'.

    : i kwotą?

    Ja przelewam 50 pln.

    Do tej pory było OK.

    W tym miesiącu już przelałem ,,wynagrodzenie'' SyneCkowi.
    W ogóle jakoś grudzień obskoczyłem szybciuteńko.
    Zostały Baki (na noc 27/28) wynagrodzenia do BZ WBK KB
    (bo nie ode mnie zalezą tamtejsze daty) wraz z przelewami
    (obskoczę jednego dnia dwa komplety) i karciane wydatki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'