  • 1. Data: 2002-09-09 17:32:07
    Temat: Czy da się odkręcić doładowanie POP z Euronetu???
    Od: Piotr Rogacki <m...@U...onet.pl>

    Witam.

    Dziś o 18.05 wraz z kuzynem próbowaliśmy doładować konto pop (jego)
    kartą maestro z pekao s.a. (jego ojca) przy pierwszej probie bankomat
    wyświetlił "brak połączenia z komputerem centralnym" po 15 minutach
    druga próba - ten sam komunikat, ale przychodzi sms -" Twój nowy limi
    czasu połączeń 220 zł" !

    Czy da radę to odkręcić? Pieniądze są, ale o 100 zł za dużo!
    Nie otrzymaliśmy żadnych wydruków z potwierdzeniem, a na kontak z
    Euronetem już za późno (ciągle zajęty nr).
    Jedynym świadkiem jestem ja.

    --
    Pozdrawiam.
    Piotr Rogacki

  • 2. Data: 2002-09-10 06:42:16
    Temat: Re: Czy da się odkręcić doładowanie POP z Euronetu???
    Od: "arowb" <a...@a...pl>

    dokladnie o podbnej godzinie probowalem robic to samo ale w gdansku i mialem
    ten sam komunikat.
    hmmm.......ale mi chyba nie nabiło kasy, przynajmniej nie ubyło mi z mojego
    konta :-)

    hm nie wiem czy to sie da odkrecic

  • 3. Data: 2002-09-10 07:01:33
    Od: "stary wieśniak TT" <t...@k...net.pl>