  • 1. Data: 2010-04-10 12:42:51
    Temat: Czy da sie założyc konto w banku USA z Polski ?
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Witam
    Czy jest taka mozliwosc aby bez wizyty w USA zalozyc tam konto ?
    Szczerze mowiac denerwuje mnie to, ze wyplacajac dolary z PayPala dostaje
    zlotowki ktore nastepnie znow musze zamienic na dolary bo prowadza taki
    biznes ze potrzebuje dolarow.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2010-04-10 12:44:50
    Temat: Re: Czy da sie założyc konto w banku USA z Polski ?
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Meteoryty pisze:
> [...]
    > Szczerze mowiac denerwuje mnie to, ze wyplacajac dolary z PayPala dostaje
    > zlotowki ktore nastepnie znow musze zamienic na dolary bo prowadza taki

    Mozesz wyplacic w $ to zalezy od ustawien i konta $ w polskim banku.

  • 3. Data: 2010-04-10 12:56:11
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > Mozesz wyplacic w $ to zalezy od ustawien i konta $ w polskim banku.

    No wlasnie nie, i to mnie wnerwia
    "Rachunek bankowy w kraju Polska może zawierać tylko Złote polskie."

    Mam rachunek w niemczech ale takiego dodac nie moge bo jest tylko polska i
    USA do wyboru w opcji dodawania konta bankowego.

  • 4. Data: 2010-04-10 13:16:16
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Meteoryty pisze:

> [...]
    >
    > Mam rachunek w niemczech ale takiego dodac nie moge bo jest tylko polska i
    > USA do wyboru w opcji dodawania konta bankowego.

    Zaloz konto na niemieckim paypalu jaki problem ja mam na polskim i
    niemieckim.

  • 5. Data: 2010-04-10 17:51:05
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > Zaloz konto na niemieckim paypalu jaki problem ja mam na polskim i
    > niemieckim.

    A nie rzada przy zakladaniu konta adresu zamieszkania w DE ?

  • 6. Data: 2010-04-10 19:09:18
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Meteoryty pisze:

    > A nie rzada przy zakladaniu konta adresu zamieszkania w DE ?

    nie pamietam zakladalem 5 lat temu

  • 7. Data: 2010-04-11 11:45:00
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > nie pamietam zakladalem 5 lat temu

    rząda, nie do przejscia, przerabialem...tez mam konto w niemczech...

  • 8. Data: 2010-04-12 11:52:05
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > "Rachunek bankowy w kraju Polska może zawierać tylko Złote polskie."

    To jakim cudem ja mam rachunki walutowe w PKO BP i w kasie mi wyplacają
    waluty?
    Moze to co piszesz dotyczy niektórych bankow?

  • 9. Data: 2010-04-12 11:58:54
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 12.04.2010 13:52, m wrote:

    > Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jakim cudem ja mam rachunki walutowe w PKO BP i w kasie mi wyplacają
    > waluty?

    Przelane z konta PayPal?!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 10. Data: 2010-04-12 14:00:56
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > Przelane z konta PayPal?!

    Bo eBay, wlasciciel PayPala, raz rznie w d.... klienata prowizjami na eBayu,
    drugi raz na PayPalu, a trzeci raz przewalutowujac waluty na walute kraju po
    jakims smiesznym kursie i pobierajac od tego jeszcze kilka % dla siebie. Tak
    sie robi kase jak sie ma monopol!
    :(