  • 1. Data: 2006-07-03 09:12:18
    Temat: Re: Czy da się zarobić na walucie?
    Od: "Artur Dombrowski" <a...@d...pl>

    tylko to nie jest tak, że chodzisz do kantoru kupujesz a potem sprzedajesz
    ;)

  • 2. Data: 2006-07-06 07:56:37
    Temat: Czy da się zarobić na walucie?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Może ktoś mi odpowie czy da się zarobić na takim czymś: mam dajmy na to
    10000 EUR, jaką walutę za to kupić ($, CHF, czy coś tam innego) i to dopiero
    sprzedać za PLN. Czy da się na czymś takim zarobić? Są w necie jakieś
    porównania itp.?

    --=olo=--

  • 3. Data: 2006-07-06 08:15:43
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    --=olo=-- wrote:

> [...]
    > sprzedać za PLN. Czy da się na czymś takim zarobić? Są w necie jakieś

    Da się zarobić, będąc pośrednikiem w takiej wymianie.

    Karol

  • 4. Data: 2006-07-06 08:17:26
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > dopiero
    > sprzedać za PLN. Czy da się na czymś takim zarobić? Są w necie jakieś

    jak chcesz sie bawic walutami to polecam rynek FOREX, tam na pewno sie
    zrealizujesz ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-07-06 08:28:22
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > jak chcesz sie bawic walutami to polecam rynek FOREX, tam na pewno sie
    > zrealizujesz ;-)

    Durzą zaletą jest to, działają tam lewary i z kapitałem 10 k Euro możesz
    obracać 1 mln Euro. Ale żebyś nie żałował, to doradzam najpierw sporo
    poczytać o FOREXie a późnie pograć na demie rachunku - jeżeli będą wyniki in
    plus, to możesz grać w realu, ale najlepiej od kwoty ok 5 k PLN - tak żeby
    nauka za dużo Cię nie kosztowała

  • 6. Data: 2006-07-06 08:55:17
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    in
    > plus, to możesz grać w realu, ale najlepiej od kwoty ok 5 k PLN - tak żeby

    no właśnie ja narazie pytam czysto teoretycznie co i jak :-)
    fajnie, że jest demo, jak będę wiedział coś więcej to popróbuję, ale nadal
    może ktoś przybliży to od strony praktycznej

    --=olo=--

  • 7. Data: 2006-07-06 09:11:39
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    na poczatek polecam www.xtb.pl

    poczytaj, pobierz wersje demo, pobaw sie...wszystko jest w miare proste i
    czytelne, a jak bedziesz mial pytania to wal smialo ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-07-06 09:24:33
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > tylko to nie jest tak, że chodzisz do kantoru kupujesz a potem sprzedajesz
    > ;)

    ale gdyby sie ktos upart to tak rowniez moze zrobic...tylko po co?

  • 9. Data: 2006-07-06 09:55:26
    Od: Jacek Maliszewski <j...@d...com>

    --=olo=-- napisał(a):
> [...]
    > sprzedać za PLN. Czy da się na czymś takim zarobić? Są w necie jakieś

    Na wszystkim da sie zarobic, jesli tylko robi sie to z glowa. Ale jesli
    juz chcesz sie zabrac za spekulacje, to rob to przez rynek
    miedzybankowy, aby ewentualnych zyskow nie zzarl Tobie bank stosujac
    zlodziejska tabele kupna/sprzedaz

    Malin

  • 10. Data: 2006-07-09 11:04:53
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero
    > sprzedać za PLN. Czy da się na czymś takim zarobić? Są w necie jakieś

    da się zarobić na ZMIANIE ceny. Przystałych kursach, im wiecej robisz zamian
    waluty, tym większy haracz zapłacisz.