  • 1. Data: 2004-12-01 13:05:45
    Temat: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    Właśnie po raz kolejny zadzwoniłem w sprawie reklamacji do tego banku.
    Sprawę już opisywałem nie raz, więc zanudzał ni będę powtarzaniem. Ale
    przytoczę kilka kwiatków z rozmowy i wogóle z postępów załatwiania sprawy

    - Konto mam w oddziale we Wrocławiu. Pismo reklamacyjne złożyłem w
    Katowicach w polowie października. 2 tyg. leżało tam, bo "mi się dziecko
    pochorowało i czasu nie miałam"
    - 2 lata temu złozyłem wniosek o likwidacje tego rachunku (stąd cała
    sprawa), również za pośrednictwem innego oddziału. Pismo to podobno do
    Wrocławia doszło ale co dalej, nie wiadomo, bo: "wie pan, tu sie ludzie
    zmieniają, jedni przychodzą, drudzy odchodzą. Mógł ktos je wziąc i schowac
    do szuflady, albo podrzeć"
    - nikt nie wie, kto był wówczas odpowiedzialny za załatwienie tego pisma
    - tydzien temu dzwoniłem do nich z ponagleniem. Usłyszałem "tak, sprawę
    potraktuję priorytetowo". Dziś usłyszałem, że "bo wie pan, to załatwia
    szefowa, a ona nie ma czasu, jeździ na szkolenia i wogole" ...
    - Podobno wysłali mi pismo z odpowiedzią. Na adres, o dziwo, prawidłowy.
    Podobno wysłali 2 tyg. temu LISTEM ZWYKŁYM - NIE POLECONYM !!! Do dzisiaj
    nic nie doszło.

    I tak dalej i tak dalej. A co mnie to, jako klienta powinno obchodzić, że
    oni maja burdel ?

    Pozdrawiam i współczuję tym, co mają z nimi cokolwiek wspólnego

    Jakub Zysnarski

    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

  • 2. Data: 2004-12-01 13:27:33
    Temat: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl
    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
    > Właśnie po raz kolejny zadzwoniłem w sprawie reklamacji do tego banku.
    > Sprawę już opisywałem nie raz, więc zanudzał ni będę powtarzaniem. Ale
    > przytoczę kilka kwiatków z rozmowy i wogóle z postępów załatwiania sprawy

    Pogadałem sobie z szefową oddziału. Oczywiście ona też nie wie, dlaczego
    nikt wówczas się tą sprawą nie zajął. Na moje pytanie, dlaczego przez 2
    lata, mimo braku ruchu na koncie, nikt ze mną się nie kontaktował,
    usłyszałem "w pierwszej kolejności kontaktujemy się z powaznymi klientami,
    płacącymi duże prowizje, a Pan miał Eurokonto akademickie ... ". Słowa
    przepraszam nie usłyszałem od nikogo

  • 3. Data: 2004-12-01 13:33:28
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Nie ma.

  • 4. Data: 2004-12-01 15:34:36
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    > I tak dalej i tak dalej. A co mnie to, jako klienta powinno obchodzić, że
    > oni maja burdel ?
    >
    > Pozdrawiam i współczuję tym, co mają z nimi cokolwiek wspólnego

    e tam, polecam PKO BP SA. Idą łeb w łeb :)

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk

  • 5. Data: 2004-12-01 16:02:12
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik jaQbek napisał:

    > I tak dalej i tak dalej. A co mnie to, jako klienta powinno obchodzić, że
    > oni maja burdel ?

    [ciach]

    W PKO BP znajomy tez mial niedawno tak samo. Musi jezdzic do jednego
    oddzialu, gdzie zakladal konto zeby cokolwiek zalatwic. A jakby sie
    przeprowadzil do innego miasta to by musial i tak przyjezdzac do
    macierzystego oddzialu.

    Za czasow jak mialem konto w Citi nie bylo takich cyrkow. Konto
    zalozylem w jednym miescie, lokaty otwieralem i zamykalem w innych
    miastach. Wszystko mozna bylo zalatwic w dowolnym oddziale.
    Tyle, ze i tak sie z nimi rozstalem bo obsluga zeszla na psy (nie cala,
    ale coraz czesciej trafialy sie osobniki malo kompetentne).

    Aktualnie "jade" tylko na bankach online (mBank , Inteligo) i
    przynajmniej nie musze lazic po oddzialach. Oczywiscie w niedlugim
    czasie otworze sobie znowu w jakims "marmurkowym" banku konto, bo czasem
    lubie przyjsc zalatwic cos z czlowiekiem twarza w twarz.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-12-01 16:14:26
    Od: "Tymcio" <n...@p...fm>

    > Nie ma.

    Jak to nie ma? PKO BP oczywiscie. Na bank :)

    Pozdr.
    Tymcio

  • 7. Data: 2004-12-01 20:49:29
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    jaQbek wrote:

    > Właśnie po raz kolejny zadzwoniłem w sprawie reklamacji do tego banku.

    Ja tam mam rachunek od 4 lat i póki co złego słowa właściwie nie mogę
    powiedzieć - za 4 zł miesięcznie (Eurokonto Akademickie) mam całkiem
    sensowny dostęp przez Internet z bezpłatnymi przelewami, bezprowizyjny
    bankomat w każdej mieścinie, a jak czasami muszę jakiejś wpłaty gotówkowej
    dokonać, to mam oddział tuż za rogiem. Minusy: praktycznie zerowe
    oprocentowanie rachunku (ale za to duże debetu ;>) i (ostatnio) nachalność
    - od jakichś 2 miesięcy dzwonili do mnie 2 razy, propounując "wspaniałą"
    kartę kredytową "specjalnie dla studentów, bez sprawdzania zdolności
    kredytowej", z fantastycznym limitem 500 zł (co miesiąc na konto wpływa
    kwota kilkukrotnie wyższa, przelewana zresztą od razu prawie w całości do
    mBanku). No ale przynajmniej mam niezły ubaw, kiedy dziwią się, że nie chcę
    skorzystać z tej atrakcyjnej, "specjalnie dla Pana" promocji. ;> Już nawet
    z wrażenia zapomniałem zapytać, czy to karta wypukła, czy płaska, no ale
    skoro "dla studentów", to pewnie VE siakaś...

    Reasumując - IMHO konto warte tych 4 zł, ale ani grosza więcej. Jak
    przestanę być studentem i nie zmienią swojej polityki, to zrezygnuję z ich
    usług (i wtedy pewnie, sądząc po lekturze tej i innych grup, zaczną się
    moje narzekania na ten bank ;>)

    ch.

    --
    /** There's no hiding in this palace of your soul. It stretches far
    beyond the walls that you created, but it's smaller than

  • 8. Data: 2004-12-01 22:00:58
    Od: "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    NIE ZNAM GORSZYCH BANKOW !!!!
    najlepsze jest to,ze jak sie wejdzie do ktorego z oddzialow tych bankow
    wszyscy narzekaja, ale nikt tego banku nie zmieni
    to jest wrecz smutne
    pzdr Sarna

  • 9. Data: 2004-12-02 08:13:58
    Od: "Mark" <m...@U...pl>

    > Reasumując - IMHO konto warte tych 4 zł, ale ani grosza więcej. Jak
    > przestanę być studentem i nie zmienią swojej polityki, to zrezygnuję z ich
    > usług

    A ja już od 9 lat mam eurokonto akademickie, choć statusu studenta nie mam
    od dawna :-)

    Pozdro,

  • 10. Data: 2004-12-02 13:39:09
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Tymcio" <n...@p...fm> wrote in message

    > Jak to nie ma? PKO BP oczywiscie. Na bank :)

    E tam. BP jest zwykle wporzo. SA jest do bani. Ale czy najgorszy? Jest ktoś,
    kto przetestował wszystkie banki na własnej skórze?
    T.