  • 1. Data: 2006-05-08 22:18:28
    Temat: Czy jest mozliwe sprzedanie mieszkania z kredytem bez wlasniego podpisu i bez obenosci wlasciciela ?
    Od: "enetri" <e...@e...pl>

    Witam
    Nosze sie z zamiarem zakupu mieszkania w Warszawie, ale nie jestem pewnien,
    czy nie bede musial wyjechac z tego kraju za jakis czas i mam pytanie - jak
    powinny byc sisane dokumenty, czy jaki ew. aneks dolaczony w umowie, akcie
    notarialnym itd gdyby sie okazalo, ze jednak wyjade z Polski za kilka lat
    (np do Australii) i gdybym chcial sprzedac mieszkanie ( z kredytem ) jak to
    zapisac, zebym nie musial wracac tylko po to by podpiac dokumenty.
    Czy mozna wskazac pelnomocnictwo, czy pelne prawo do ew. sprzedazy
    nieruchomosci bez obecnoosci wlasciciela ?

  • 2. Data: 2006-05-08 23:24:04
    Od: Darek <n...@n...net>

    enetri wrote:

    > Czy mozna wskazac pelnomocnictwo, czy pelne prawo do ew. sprzedazy
    > nieruchomosci bez obecnoosci wlasciciela ?

    Oczywiście, że można. W końcu po to są pełnomocnictwa :)
    O prawidłowe sformułowanie zapisu poproś notariusza lub znajomego
    prawnika. To poważna sprawa i musi byc właściwie zrobiona.

    --
    -=Darek=-