  • 1. Data: 2011-02-24 16:40:23
    Temat: Czy komuś działa MC Aliora w Polcardzie?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Pytanie jak w temacie.

    Mam MC do konta firmowego w Aliorze i nie idzie tym zapłacić przez
    formularz Polcardu (czyli np. "Płacę z Allegro"). Cały czas wypluwa
    komunikat o nieprawidłowym numerze karty. Zaznaczę, że karta działa bez
    problemu i płacę nią w necie od dość dawna (wlasciwie od kiedy tylko Alior
    udostepnil ta opcje do kart), i jak do tej pory tylko Polcard ma z nią
    problem. Pisałem do Polcardu ale wysłali mnie na drzewo ("First Data Polska
    S.A. nie obsluguje okazicieli kart" i to powtarzają jak mantrę w każdym
    mailu). Pisałem też do PayU (obsługują Płatności.pl i Płacę z Allegro) ale
    ich support to fikcja, od 2 tygodni cisza mimo kilku maili.

    WTF?

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2011-02-24 19:27:04
    Temat: Re: Czy komuś działa MC Aliora w Polcardzie?
    Od: Splinter <b...@b...com>

    W dniu 2011-02-24 17:40, scream pisze:
    > Mam MC do konta firmowego w Aliorze i nie idzie tym zapłacić przez
    > formularz Polcardu (czyli np. "Płacę z Allegro").

    U mnie MC do konta prywatnego działa bez problemów (ostatnia płatność
    przez PzA miesiąc temu).
    Może pomoże wpisywanie danych np. wielkimi literami, bez polskich
    ogonków albo np. kodu pocztowego bez kreski?

  • 3. Data: 2011-02-24 21:51:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 17:40:23 +0100, scream napisał(a):

> [...]
    > każdym mailu). Pisałem też do PayU (obsługują Płatności.pl i Płacę z
    > Allegro) ale ich support to fikcja, od 2 tygodni cisza mimo kilku maili.

    Ja aktualnie też nie mogę zapłacić przez PzA ale za to kartą Polbank-era,
    także myślę, że wina leży po stronie allegro tym bardziej, że blokady są
    zakładane na karcie ale w PzA mam cały czas "anulowano". Napisałem do
    kontaktu allegro ale cisza i od 3 dni nikt nie odpowiada czyli tak zwana
    pełna profeska monopola ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-02-25 07:57:29
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 24 Feb 2011 17:40:23 +0100, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    >mailu). Pisałem też do PayU (obsługują Płatności.pl i Płacę z Allegro) ale

    A dlaczego pominąłeś Aliora?
    W końcu to oni dali Ci kartę, która nie działa i ich First Data Polska
    nie wyśle na drzewo.
    PayU pewnie niewiele może pomóc, bo do nich informacja o karcie chyba
    w ogóle nie dociera.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski