  • 1. Data: 2013-02-05 21:13:00
    Temat: Czy mozna pisac po karcie?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Mam dwie karty z Aliora: jedna w PLN, druga w EUR.
    Karty wygladaja identycznie i zeby je latwo rozroznic
    chce na tej w EUR napisac w rogu, malymi literami "EUR".

    Czy takie cos jest dozwolone?

  • 2. Data: 2013-02-05 21:17:26
    Temat: Re: Czy mozna pisac po karcie?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-05 21:13, Q pisze:
    > Mam dwie karty z Aliora: jedna w PLN, druga w EUR.
    > Karty wygladaja identycznie i zeby je latwo rozroznic
    > chce na tej w EUR napisac w rogu, malymi literami "EUR".
    >
    > Czy takie cos jest dozwolone?

    A dlaczego małymi?
    Kto Cię sprawdzi?
    ... dawno temu, jak mi moja VC pękła "bez pół" (bo nosiłem w kieszonce
    obcisłych jeansów), to wprasowałem w nią żelazkiem kilka drutów z
    twardej stali i też było dobrze, choć niektóre panienki się burzyły.
    Tłumaczyłem: Cyferki widać? Pasek przechodzi? To czego?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 3. Data: 2013-02-05 22:41:55
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Q wrote:
    > Mam dwie karty z Aliora: jedna w PLN, druga w EUR.
    > Karty wygladaja identycznie i zeby je latwo rozroznic
    > chce na tej w EUR napisac w rogu, malymi literami "EUR".
    >
    > Czy takie cos jest dozwolone?

    A czemu niby nie.
    Mozesz sobie namalować co chcesz.

    A zebys nie musiał dziubdziać malutkimi literkami. to sobie maźnij
    podpis w różnych kolorach i cześć.

  • 4. Data: 2013-02-06 14:04:27
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > stali i też było dobrze, choć niektóre panienki się burzyły. Tłumaczyłem:
    > Cyferki widać? Pasek przechodzi? To czego?

    daj fotkę
    to czytnikom nie przeszkadza?

    erator/

  • 5. Data: 2013-02-06 20:23:59
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 6 lutego 2013 14:04:27 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > to czytnikom nie przeszkadza?

    Mniemam, że w czasach przed EMV nie przeszkadzało.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/