  • 1. Data: 2008-08-28 12:29:40
    Temat: Czy można zarobić na sprzedaży waluty po bankowych kursach kartą kredytową?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    No właśnie. Sprawa wydaje się raczej mało realna a wręcz prawie
    niemożliwa, no ale jak się odpowiednio wstrzelić to można!
    Chciałem sprawdzić kursy dla Amexa z Mille, jednak PP (paypal) nie
    akceptuje tej karty, mimo że gdzieś na www PP wydziałem, jakoby można. No
    nie ważne. Zobaczyłem, że MB (moneybookers) akceptuje Amexa, więc
    dokonałem autoryzacji karty. Otrzymałem na konto takie obciążenie:

    2008-07-11 / 2008-07-24 MONEYBOOKERS LIMITED LONDON GB
    -1,19 USD
    - 2,49 PLN

    czyli kurs 2,49 / 1,19 = 2,09243697

    No i teraz po autoryzacji, która notabene przespałem, ale w sumie to i
    tak by się chyba nie udała, bo rozliczenia na Amexa przychodzą w tępie
    hmmm za śmierć można spokojnie Amexem płacić :)
    Oto i zwrot:
    2008-08-17 / 2008-08-26 MONEYBOOKERS LIMITED LONDON GB
    1,19 USD
    2,73 PLN
    czyli kurs 2,73 / 1,19 = 2,29411765

    i tym oto sposobem jakbym się tak zautoryzował na jakąś lepszą sumę to
    nieźle bym na tym skorzystał ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-08-28 15:32:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 28 Aug 2008 12:29:40 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    wrote:

    > Chciałem sprawdzić kursy dla Amexa z Mille, jednak PP (paypal) nie
    > akceptuje tej karty, mimo że gdzieś na www PP wydziałem, jakoby można.

    Po wybraniu Polski w PayPalu traci się możliwość płacenia Amex-em.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki