  • 1. Data: 2011-08-06 16:32:49
    Temat: Czy rynki akcji i surowców są już w bessie ?
    Od: "XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Wiele wskazuje na to, że hossa oparta na drukowaniu przez FED dolarów
    zakończyła się niepostrzeżenie jakiś czas temu i rynki finansowe pogrążają się
    w bessie.
    Pętla zadłużenia wielu krajów UE oraz USA zaciska się i dusi systemy finansowe
    tych krajów oraz wpędza w poważne problemy gospodarkę globalną.

    Powiedzmy sobie szczerze, że hossa która prawdopodobnie już definitywnie się
    zakończyła była sztuczna i opierała się na drukowaniu dolarów.

    Teraz nieobecny od dawna na forum Dieter może odetchnąć i powiedzieć, że miał
    rację pisząc że taka sztuczna hossa zwana hossą głupców zakończy się krachem.

  • 2. Data: 2011-08-06 22:15:29
    Temat: Re: Czy rynki akcji i surowców są już w bessie ?
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wiele wskazuje na to, że hossa oparta na drukowaniu przez FED dolarów
    > zakończyła się niepostrzeżenie jakiś czas temu i rynki finansowe pogrążają
    > się
    > w bessie.

    Szczególnie niepostrzeżenie dla Ciebie, bo ciągle chrzaniłeś o zajebistych
    podstawach hossy i braku przesłanek do bessy.
    Masz więc dowód, że z przesłanek które brałeś pod uwagę - nie da się
    wywnioskować nic.
    Zero.

  • 3. Data: 2011-08-07 06:41:21
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Na kłamstwach i przeinaczeniach nie zbudujesz tutaj swojego autorytetu !!!
    Wklej linka potwierdzającego, że tak napisałem.
    Twierdziłem tylko z pełnym przekonaniem, że Twoja teza o tym że w Polsce
    mogłaby się powtórzyć sytuacja Japonii gdzie od 20 lat trwa bessa jest
    niemożliwa i absurdalna bo aktualne wyceny akcji i perspektywy rozwoju
    polskiej gospodarki są zupełnie inne niż miała Japonia 20 lat temu.

    p.s. Poza tym bardzo dziwię się, że to akurat Ty zabierasz tutaj głos po
    swojej prognozie sprzed roku gdzie zakładałeś spadek WIG20 w okolicach marca
    2011r. do poziomu 1700-1900 pkt wypisując jakieś naciągane teorie o "wysyceniu".

  • 4. Data: 2011-08-08 07:32:10
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-08-2011 o 18:32:49 XXL <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Teraz nieobecny od dawna na forum Dieter może odetchnąć i powiedzieć, że
    > miał
    > rację pisząc że taka sztuczna hossa zwana hossą głupców zakończy się
    > krachem.

    kol. Dieter pisał o wielkim powrocie dolara. Gdzie ten powrót?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2011-08-09 06:58:11
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > rację pisząc że taka sztuczna hossa zwana hossą głupców zakończy się krachem.

    Ostatnią rekomendację Dietera jak pamiętam było: po przekroczeniu jakiejś tam
    bariery to już tylko do nieba i była ona dokładnie taka sama jak te wcześniejsze
    przed dołkiem o ucinaniu strat.