  • 1. Data: 2009-04-29 07:49:05
    Temat: Czy system transakcyjny Aliora UMARŁ?
    Od: " A." <a...@g...pl>

    jak w temacie? mam wrażenie, że tuż po 9 padł i do tej pory nie wstał. A
    właśnie rozpocząłem testowanie ich biura maklerskiego :)
    Chyba nie udało im się zrobić dobrego wrażenia...

  • 2. Data: 2009-04-29 08:48:33
    Temat: Re: Czy system transakcyjny Aliora UMARŁ?
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Użytkownik " A." <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie? mam wrażenie, że tuż po 9 padł i do tej pory nie wstał. A
    > właśnie rozpocząłem testowanie ich biura maklerskiego :)
    > Chyba nie udało im się zrobić dobrego wrażenia...

    U mnie działa bez problemu

    --
    Chandler

  • 3. Data: 2009-04-29 09:14:18
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > U mnie działa bez problemu
    >
    > --
    > Chandler

    No tak, ale od mojego posta do odpowiedzi minęła godzina.

    System zaczął działać ok. 10.20, czyli nico ponad godzinę leżał.

    pzdr
    A.