  • 1. Data: 2008-11-13 16:35:44
    Temat: Czy ten czlonek chodzi po ziemi?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Myslę, że raczej sobie marzy.
    www.rp.pl/artykul/218608.html?print=tak
    JaC

  • 2. Data: 2008-11-13 16:49:06
    Temat: Re: Czy ten czlonek chodzi po ziemi?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    666 wrote:
    > Myslę, że raczej sobie marzy.
    > www.rp.pl/artykul/218608.html?print=tak
    > JaC

    Juz widze jak ludzie ktorzy brali kredyt w dolku franka chetnie
    przewalutowuja go na zlotowki - raz ze straca (i to duzo) na kapitale,
    to jeszcze duzo wyzsze oprocentowanie - takie przewalutowanie teraz to
    pewnie z 50% wyzsza rata - w odniesieniu do franka (trzeba by policzyc
    to dokladniej)

    Facet probuje zwyczajnie zmazac plame na wizerunku zaslaniajac sie
    nieznanymi powodami i "strategia" - nie majac przy tym zadnych
    argumentow merytorycznych.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-11-13 17:06:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gfhkt3$74r$1@news.wp.pl...
    > Myslę, że raczej sobie marzy.
    > www.rp.pl/artykul/218608.html?print=tak
    > JaC

    robi pod siebie....

  • 4. Data: 2008-11-13 17:15:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Maverick napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >to jeszcze duzo wyzsze oprocentowanie - takie przewalutowanie teraz to
    >pewnie z 50% wyzsza rata - w odniesieniu do franka (trzeba by policzyc

    Zgoda. Ale warto poczytać marzenia bankowca.
    Jednak to może być częściowo prawda jeżeli KNF jeszcze wymyśli jakieś
    utrudnienia w kredytach. Nie wiadomo po co, skoro banki same ograniczają
    a sytuacja przynajmniej niektórych klientów jest przestrogą dla innych.

    Arek

  • 5. Data: 2008-11-13 18:14:35
    Od: M <M...@w...pl>

    666 pisze:
    > Myslę, że raczej sobie marzy.
    > www.rp.pl/artykul/218608.html?print=tak

    Logika tego gościa jest porażająca - ironizując:

    "Przestaliśmy udzielać kredyty we frankach i od tego czasu
    zaobserwowaliśmy drastyczne obniżenie liczby udzielanych przez nas
    kredytów w tej walucie. Potwierdza to tezę, że zapotrzebowanie na ten
    produkt się zmniejszyło."

    M.

  • 6. Data: 2008-11-13 20:20:05
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Są to osoby, (...) zaciągały kredyt w niekorzystnym momencie ze względu na
    kurs"

    Czyli: Te osoby, które sprzedawały franki po 2,05 PLN mają je teraz kupić
    (żeby spłacic kredyt) po 2,60 PLN zamiast czekać aż złotówka się wzmocni?
    Czy ten pan wie co mówi?

    MichalL

  • 7. Data: 2008-11-14 00:00:58
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    MichalL wrote:

    > Czyli: Te osoby, które sprzedawały franki po 2,05 PLN mają je teraz kupić
    > (żeby spłacic kredyt) po 2,60 PLN zamiast czekać aż złotówka się wzmocni?

    A jak sie nie wzmocni?

    Tak tylko gdybam. Fora pelne sa ekspertow ekonomii...

    Jacek

  • 8. Data: 2008-11-14 00:59:04
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Jasek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak sie nie wzmocni?
    >
    > Tak tylko gdybam. Fora pelne sa ekspertow ekonomii...

    Rozumiem, że ten pan jest wróżką i wie że się nie wzmocni.
    Wie też, że zamiana kredytów z walutowych na złotówkowe na pewno wzmocni
    bank natychmiastową konsumpcją zysku ze spreadu (teraz duży, potem się
    zmniejszy) i zmniejszeniem portfela kredytów walutowych. Pan mówi o tym, co
    byłoby dobre dla banku i jego wyników, ale niekonicznie dla jego klientów.
    Pan powinien nie kompromitować siebie i banku , takie wypowiedzi członków
    zarządu Millenium podważają zaufanie do tej firmy. Kto nią rządzi?

    MichalL

  • 9. Data: 2008-11-14 14:36:09
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    666 pisze:
    > Myslę, że raczej sobie marzy.
    ale w jednym ma rację - kredyty w franku odchodzą do przeszłości. Przy
    marżach na poziomie około 5 p.p przestaje mieć sens branie kredytu w tej
    walucie. Vide zmiany siatek marż grupy BRE czy ostatnio PKO BP (min.
    4,22 p.p. przy kredycie pow. 700 tys. zł i LTV < 50%)...

  • 10. Data: 2008-11-15 21:02:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Pan powinien nie kompromitować siebie i banku , takie wypowiedzi członków
    > zarządu Millenium podważają zaufanie do tej firmy. Kto nią rządzi?

    Moje zaufanie do nich jest już zerowe. Gdzie tu przenieść ichnią kartę z
    pięciocyfrowym limitem, zupełnie niewykorzystanym, ale nie mając żadnej
    zdolności?...

    k.