  • 1. Data: 2005-08-04 10:18:45
    Temat: Czy to ma sens???
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Czy ma sens posiadanie Ve mbanku i Inteligo?
    np. Jesli terminal z jakis wzgledow np. brak odp. banku nie przyjmnie karty
    mbanku to inteligo przejdzie? przecie to jeden ten sam system kartowy.
    jak sadzicie?

  • 2. Data: 2005-08-04 10:27:33
    Temat: Re: Czy to ma sens???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    seba kocik wrote:
    > Czy ma sens posiadanie Ve mbanku i Inteligo?
    > np. Jesli terminal z jakis wzgledow np. brak odp. banku nie przyjmnie karty
    no tak. Jak bank nie odpowwie to może inteligo.
    > mbanku to inteligo przejdzie? przecie to jeden ten sam system kartowy.
    No i co z tego ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-08-04 11:46:20
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    > np. Jesli terminal z jakis wzgledow np. brak odp. banku nie przyjmnie
    karty
    > mbanku to inteligo przejdzie? przecie to jeden ten sam system kartowy.
    > jak sadzicie?

    Wielokrotnie miałem, że karta jednego banku nie poszła a
    drugiego banku zaakceptowało bez problemu.
    Zawsze warto mieć drugą kartę innego banku w zapasie.

    --
    pozdr. zaemka

  • 4. Data: 2005-08-04 12:05:20
    Od: "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zaemka <z...@w...pl> napisał(a):

    > karty
    >
    > Wielokrotnie miałem, że karta jednego banku nie poszła a
    > drugiego banku zaakceptowało bez problemu.
    > Zawsze warto mieć drugą kartę innego banku w zapasie.

    dziekuje Ci za odp. - wyjasniles mi problem iz nie zawsze ejst to wina
    terminalu a banku lub bledow na laczach z nim :)

  • 5. Data: 2005-08-04 12:42:56
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Terminal POS w sklepie powinien wypisać kod błędu i w takim wypadku jest
    to np "brak połączenia z wystawcą".

  • 6. Data: 2005-08-04 15:38:29
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    Użytkownik "seba kocik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty
    > mbanku to inteligo przejdzie? przecie to jeden ten sam system kartowy.

    ale różne centra rozliczeniowe... tak samo jak z terminalami: dzisiaj np.
    nie pójdzie ci na eservice, a w tym samym momencie pójdzie na polcardzie...

  • 7. Data: 2005-08-04 18:48:19
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "seba kocik" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > przyjmnie karty
    > mbanku to inteligo przejdzie? przecie to jeden ten sam system

    Sądzę, że jeżeli akurat jest przetwarzanie w Inteligo, to jego karta
    nie zadziała a mbanku i owszem.

    MichalL