  • 1. Data: 2004-04-22 11:57:27
    Temat: Czy tylko Citi walczy o odchodzących klientów?
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy tylko Citi walczy o odchodzących klientów (chodzi mi o segment KK)?
    Mam KK z BZ WBK, jestem zadowolony interfejsu internetowego. Tyle że ta
    karta przestała być atrakcyjna finansowo ...

    Pzdr,
    --
    Tomasz, fan Jakuba W.

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 2. Data: 2004-04-22 12:00:02
    Temat: Re: Czy tylko Citi walczy o odchodzących klientów?
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Użytkownik "T.S." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam KK z BZ WBK, jestem zadowolony interfejsu internetowego. Tyle że ta
    > karta przestała być atrakcyjna finansowo ...

    A co ma Citi wspolnego z karta KK BZ WBK?

    RakS

  • 3. Data: 2004-04-22 12:00:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RakS napisał:

    > A co ma Citi wspolnego z karta KK BZ WBK?

    odrobine dobrej woli w czytaniu i rozumieniu czyichs postow.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-04-22 12:04:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    T.S. wrote:
    > Mam KK z BZ WBK, jestem zadowolony interfejsu internetowego.
    > Tyle że ta karta przestała być atrakcyjna finansowo ...

    ja również mam i jestem zadowolony, ale nie zauważyłem żadnych zmian
    w jej atrakcyjności - co miałeś na mysli ?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-04-22 12:16:07
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > Mam KK z BZ WBK, jestem zadowolony interfejsu internetowego. Tyle że ta
    > karta przestała być atrakcyjna finansowo ...

    sam napisales, ze Citi walczy o odchodzacych
    wiec powiedz w BZ WBK, ze chcesz odejsc, moze Ci cos zaproponuja
    sam mam u nich karte, wiec daj znac na grupie co z tego wyniklo

    kursor

  • 6. Data: 2004-04-22 13:57:10
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > ja również mam i jestem zadowolony, ale nie zauważyłem żadnych zmian
    > w jej atrakcyjności - co miałeś na mysli ?

    Rok temu wydawali za 50% ceny - teraz przedłużają za 100%.
    Kredyt rzędu 30% to obecnie przesada (na szczęście nie korzystam).

    I jeszcze mały "bonus" - cichcem wprowadzone ubezpieczenie. Niby nic mnie w
    sumie nie kosztowało, ale niesmak został...

    Tak czy inaczej w przyszłym tygodnu idę rezygnować z mojej VC.
    A jak nie znajdę nic lepszego (ech, ta "pseudoonlajnowość" w Raffim ;- ) )
    to będę w kropce i chyba wrócę (ale po MC) ;-).

    Jak mi poszło - opiszę.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2004-04-22 15:23:53
    Od: "Rua" <r...@g...pl>

    citi tez nie o wszystkich walczy. moj maz mial wieksza zdolnosc kr, wiekszy
    limit - nie walczyli o niego, jak rezygnowal, a mi dali dozywotnio bezplatna
    karte (opl.roczna)

  • 8. Data: 2004-04-22 15:24:58
    Od: "Rua" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > sam napisales, ze Citi walczy o odchodzacych
    > wiec powiedz w BZ WBK, ze chcesz odejsc, moze Ci cos zaproponuja
    > sam mam u nich karte, wiec daj znac na grupie co z tego wyniklo

    no tak, ale takie decyzje maja swoje konsekwencje:) a jak zlozy wniosek o
    likwidacje i po prostu mu zlikwiduja karte?:)

  • 9. Data: 2004-04-22 15:38:07
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    kursor wrote:

    > sam napisales, ze Citi walczy o odchodzacych
    > wiec powiedz w BZ WBK, ze chcesz odejsc, moze Ci cos zaproponuja
    > sam mam u nich karte, wiec daj znac na grupie co z tego wyniklo

    Ja AFAIR w grudniu zrezygnowałem z KK VC Idea Profit. Panienka po prostu
    przyjęła wniosek i przecięła kartę. Żadnej walki. Fakt, że limit był
    nieduży, i spłacany zawsze na czas...

    Michał

  • 10. Data: 2004-04-22 16:12:30
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > no tak, ale takie decyzje maja swoje konsekwencje:) a jak zlozy wniosek o
    > likwidacje i po prostu mu zlikwiduja karte?:)

    nie musi skladac wniosku, zawsze mozna grzecznie zapytac czy moga zaoferowac
    cos wiecej niz do tej pory bo konkurencja kusi... ;-)

    kursor