  • 1. Data: 2005-06-03 20:40:04
    Temat: Czy tylko ja mam wrazenie że banki internetowe stają się niekonkurencyjne?
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Bo jakoś tak po przeanalizowaniu nowej oferty Bph-u czyli konto za 0,- (przy
    saldzie miesięcznym 2500,-), przelewy przez internet za 0,-, no i jeszcze 10
    dniowa lokata na 5% (przecież dostępność do kasy lepsza niż przy
    Emaxplusie). No a np. OKO w ing 6,5% do 22 lipca? Przecież to totalna miazga
    dla internetowych!!

    --
    Pozdrawaiam Tomek

  • 2. Data: 2005-06-03 20:44:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Bieńkowski wrote:
> [...]
    > lepsza niż przy Emaxplusie). No a np. OKO w ing 6,5% do 22 lipca?
    > Przecież to totalna miazga dla internetowych!!

    Ano.
    Tyle, ze zapominasz o innych kosztach - np karta w BPHu kosztuje. 2,5k
    miesiecznie - to oferta tez nie dla wszystkich w Polsce ;) - a tak
    bezplatnie tylko przez rok. To oprocentowanie 10 dniowki - tez promocja -
    normalnie troszeczke taniej.
    OKO - oprocentowanie promocyjne, no i to jednak rachunek oszczedniowy, a nie
    caly ROR.

    Ale tak - dla ludzi swiadomych, internautow - oferta jak znalazl. No ale
    tych jest wciaz powiedzmy te 2 miliony ;) Co z reszta?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-03 21:26:43
    Od: net <n...@n...pl>

    Tomasz Bieńkowski wrote:

> [...]
    > dniowa lokata na 5% (przecież dostępność do kasy lepsza niż przy
    > Emaxplusie). No a np. OKO w ing 6,5% do 22 lipca? Przecież to totalna miazga

    za usługi się płaci właśnie poprzez zmniejszone oprocentowanie lokat

  • 4. Data: 2005-06-03 22:16:04
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Bo jako? tak po przeanalizowaniu nowej oferty Bph-u czyli konto za 0,- (przy
    >saldzie miesi?cznym 2500,-)

    Malo konkurencyjne, dla niektorych to nawet internetowe 100 zl zbyt
    wiele...

    Pzdr.
    Lack