  • 1. Data: 2011-01-12 09:34:24
    Temat: Czym najkorzystniej płacić w funtach brytyjskich ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Chodzi o amazon.co.uk i płatność z Polski.
    Jak zapłaciłem jakąś visą elektroniczną, to po przeliczeniu kursów wyszły sumaryczne
    marże na spredach chyba z kilkanaście procent a
    funt ponad 5 złotych.
    Znacie lepsze sposoby?

  • 2. Data: 2011-01-12 09:37:47
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 12 Sty, 10:34, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Jak zapłaciłem jakąś visą elektroniczną, to po przeliczeniu kursów wyszły
    sumaryczne marże na spredach chyba z kilkanaście procent a

    Electron z polbanku. Kurs taki jak na
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp
    Bez żadnych ukrytych opłat.

  • 3. Data: 2011-01-12 09:56:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Jak zapłaciłem jakąś visą elektroniczną, to po przeliczeniu kursów wyszły
    > sumaryczne marże na spredach chyba z kilkanaście procent a

    konto w funtach w BZWBK i karta debetowa Mastercard. Przy platnosciach
    bezgot. w funtach brak przelicznikow.

  • 4. Data: 2011-01-12 10:08:36
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Sty, 10:56, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > konto w funtach w BZWBK i karta debetowa Mastercard. Przy platnosciach
    > bezgot. w funtach brak przelicznikow.

    o ile się ma te funty:)

  • 5. Data: 2011-01-12 10:19:52
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Wed, 12 Jan 2011 02:08:36 -0800, Krzysiek wrote:

    > o ile się ma te funty:)

    Funty można tanio kupić na BZWBK przez:
    http://www.walutomat.pl/
    http://www.cinkciarz.pl/

    W zależności od dnia czasem taniej tu, czasem taniej tam.

    Teraz BZWBK wydaje karty prepaid walutowe w funtach, koszt 3 GBP, karta
    ważna 2 lata. Jeżeli Ci wyszedł spread 15%, to koszt karty zwróci się już
    po 20 GBP.

    http://blog.bzwbk.pl/2010/12/karta-walutowa-prepaid-
    %E2%80%93-novum-w-
    ofercie-banku-na-polu-platnosci-walutowych/

  • 6. Data: 2011-01-12 10:29:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:34:24 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > elektroniczną, to po przeliczeniu kursów wyszły sumaryczne marże na
    > spredach chyba z kilkanaście procent a funt ponad 5 złotych. Znacie

    Ja płacę zwykłą kredytówką Polbanku. Daje kursy zbliżone do średnich NBP
    (+/- 0,01 zł), zaś na koniec miesiąca bank oddaje mi jeszcze 0,9%
    zapłaconej kwoty.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2011-01-12 19:53:15
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Sty, 11:29, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ja płacę zwykłą kredytówką Polbanku. Daje kursy zbliżone do średnich NBP
    > (+/- 0,01 zł), zaś na koniec miesiąca bank oddaje mi jeszcze 0,9%
    > zapłaconej kwoty.

    Też robie podobnie, karta z Polbanku...ale to może tlumaczyc marne
    wyniki finansowe tego banku?:/

  • 8. Data: 2011-01-12 20:09:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Teraz BZWBK wydaje karty prepaid walutowe w funtach, koszt 3 GBP, karta
    > ważna 2 lata. Jeżeli Ci wyszedł spread 15%, to koszt karty zwróci się już
    > po 20 GBP.

    taniej wyjdzie założyć konto w GBP i wziąć do niego debetówkę, w
    pierwszym roku jest gratis, można ten GBP z bankomatów wypłacać ;-)

    a GBP kupić w walutomacie, przelew do BZWBK idzie <10 min. i nie ma oplat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-01-14 15:56:52
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W Polsce??

    -----

  • 10. Data: 2011-01-14 15:59:24
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No nie, otwieranie czegoś w Polbanku odpada.

    -----