  • 1. Data: 2010-01-06 12:38:42
    Temat: DB net-otwieranie konta?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak dlugo trwa proces otwierania tego konta? Po wypelnieniu wniosku jest
    tylko informacja o wizycie kuriera. Czy oni kontaktuja sie kiedy ten kurier
    dotrze?

  • 2. Data: 2010-01-06 17:14:49
    Temat: Re: DB net-otwieranie konta?
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    W moim przypadku wyglądało to tak: wniosek wypełniony 18.12, 22.12 dostałem
    informację o wizycie kuriera dhl z dokumentami w tym samym dniu, 29.12 - email z DB
    że wszystko jest OK i 31.12 przesyłka z kartą debetową i kartą kodów. Jak na okres
    świąteczno - noworoczny nie jest to zły wynik.

  • 3. Data: 2010-01-06 18:48:31
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Wed, 06 Jan 2010 13:38:42 +0100, Krzysztof wrote:

    > Jak dlugo trwa proces otwierania tego konta? Po wypelnieniu wniosku jest
    > tylko informacja o wizycie kuriera. Czy oni kontaktuja sie kiedy ten
    > kurier dotrze?

    W moim przypadku 16 grudnia wypełniłem wniosek przez internet
    (potwierdzili automatem mailowym, że wypełniłem ten wniosek), a 22
    grudnia otrzymałem maila, że wszystkie etapy procesu otwarcia konta dbNET
    zostały zakończone pomyślnie. Kartę token dostałem po świętach, debetówkę
    4 stycznia.

    --
    Bogdan