  • 1. Data: 2011-05-08 14:37:35
    Temat: DB - wyciągi
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    Chciałam sobie zassać na dysk ostatnie 2 wyciągi (marzec, kwiecień) z
    easynetu, ale otwierają się puste okna. Ktoś tak jeszcze ma? Zgłaszać to
    na partyline? Pierwszy raz mnie spotkała przykrość ze strony db ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 2. Data: 2011-05-08 15:01:38
    Temat: Re: DB - wyciągi
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 08 May 2011 16:37:35 +0200, Aicha napisał(a):

    > Chciałam sobie zassać na dysk ostatnie 2 wyciągi (marzec, kwiecień) z
    > easynetu, ale otwierają się puste okna. Ktoś tak jeszcze ma? Zgłaszać to
    > na partyline? Pierwszy raz mnie spotkała przykrość ze strony db ;)

    SOA#1. Odblokuj sobie popupy, bo to pobieranie PDF-ów jest zrobione jakoś
    lewą ręką do prawej kieszeni.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-05-08 20:20:01
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-05-08 17:01, Borys Pogoreło pisze:

    > SOA#1. Odblokuj sobie popupy, bo to pobieranie PDF-ów jest zrobione jakoś
    > lewą ręką do prawej kieszeni.

    Dzięki. To może być kwestia antywirusa? Zaktualizowałam go niedawno.

  • 4. Data: 2011-05-09 09:08:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 08 May 2011 22:20:01 +0200, Aicha napisał(a):

    > Dzięki. To może być kwestia antywirusa? Zaktualizowałam go niedawno.

    Może być, jeśli jest jakiś nadgorliwy i dobiera sie też do treści na WWW.
    Najprościej wyłączyć na chwilę i sprawdzić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl