  • 1. Data: 2002-04-22 18:52:59
    Temat: DC - czemu nie Citi?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Tak wasnie tlumacze sobie historie DC i naszla mnie ciekawosc - czemu Citi
    nie wydaje DC - w koncu DC jest czescia Citi. Wprowadzili teraz EC, VISA
    standardowo moze pora wreszcie wprowadzic "swoj" produkt?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-04-22 18:59:43
    Temat: Re: DC - czemu nie Citi?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak wasnie tlumacze sobie historie DC i naszla mnie ciekawosc - czemu Citi
    > nie wydaje DC - w koncu DC jest czescia Citi. Wprowadzili teraz EC, VISA
    > standardowo moze pora wreszcie wprowadzic "swoj" produkt?

    A po co powielać? DC wydaje DC Polska :).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-04-22 19:02:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A po co powielać? DC wydaje DC Polska :).
    >
    > Maciej

    ale zawsze to szersza oferta kartowa

    --
    JaKi