  • 1. Data: 2002-04-11 09:10:26
    Temat: DEBET W KONCIE OSOBISTYM-gdzie polecacie?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    Szukam porady/sugestii w takiej sprawie:

    Debet w rachunku (nie linia kredytowa) z jak najmniejszym poziomem oplat stalych
    (mowie o tych pobieranych co miesiac/rok/jednorazowo - bez wzgledu na operacje
    na rachunku)

    Chodzi mi o maly dozwolony debet (od 1-2 tys zlotych nawet) przy stalym
    zatrudnieniu,gdzie kosztem jest 'tylko' procent od powstalego debetu (14-18%
    p.a.)

    woj.pomorskie

  • 2. Data: 2002-04-11 09:16:02
    Temat: Re: DEBET W KONCIE OSOBISTYM-gdzie polecacie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chodzi mi o maly dozwolony debet (od 1-2 tys zlotych nawet) przy stalym
    > zatrudnieniu,gdzie kosztem jest 'tylko' procent od powstalego debetu
    (14-18%
    > p.a.)

    Multibank?

  • 3. Data: 2002-04-11 09:31:34
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy jakiś bank daje debet (nie linie kredytową) w wysokości 2000 PLN.
    Ja jestem zadowolnoy z Lukasbanku. Dają linie ( 1 % prowizji) od ręki, nawet
    juz po otwrciu konta. Jak przedstawisz zaświadczenie, że pracujesz to jeszcze
    lepiej ( opcja plus-17.4%, przyznanie 1%, min.10 pln, przedłuzenie 0.5 %)-do
    max. kwoty-1,5 wpływów. A jak byłeś ich "ratalnym" klientem, to nawet 4
    krotność zarobków- i to wszystko od ręki. Polecam

  • 4. Data: 2002-04-11 09:39:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > max. kwoty-1,5 wpływów. A jak byłeś ich "ratalnym" klientem, to nawet 4
    > krotność zarobków- i to wszystko od ręki. Polecam

    Ale Multi ma nizsze ;)
    A taki Fortis jeszcze nizsze (no ale te zarobki :)

  • 5. Data: 2002-04-11 09:56:49
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > A taki Fortis jeszcze nizsze (no ale te zarobki :)

    No niższe, ale dolicz sobie prowdzenie konta, opłatę miesięczną za kartę...itd
    Przy lini na 1000-2000 pln lukas e-konto wydaje mi się najlepszą i
    najdostepniejszą ofertą.

  • 6. Data: 2002-04-11 10:09:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No niższe, ale dolicz sobie prowdzenie konta, opłatę miesięczną za
    kartę...itd
    > Przy lini na 1000-2000 pln lukas e-konto wydaje mi się najlepszą i
    > najdostepniejszą ofertą.

    Ze co???
    Lukas Bank oprocentowanie 17,40%, a w MultiBank 15%

    2,4% roznicy - droga chodzi??

  • 7. Data: 2002-04-11 10:10:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy jakiś bank daje debet (nie linie kredytową) w wysokości 2000
    PLN.

    Daje, np LG.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-04-11 10:24:58
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > kartę...itd
    >
    > Ze co???
    > Lukas Bank oprocentowanie 17,40%, a w MultiBank 15%
    >
    > 2,4% roznicy - droga chodzi??

    w Lukasie malo formalnosci - do tego karta Lukas Prestige-splacalem u nich
    kredyt... no i ZERO oplat (chyba ze token obowiazkowy?)

    w MultiBanku - mnostwo formalnosci i pewno zastaw na potomkach 3 pokolenia w dol
    (potem jeszcze mi nagle w jakis piatek wieczorem wypowiedza umowe i przejma za
    grosze :-)) - poza tym wiekszy koszt prowizji u nich i prawie zero
    profesionalizmu w Oddzialach (opinie znajomych-klientow,bo za cze)

    Poki co prowadzi Lukas choc te numery z kawa i zawsze usmiechniete buzie mnie
    odstraszaja ;-)

    Dziekuje Wam za opinie.
    Czekam na dalsze propozycje
    Teraz ide sprawdzic oferte LG

  • 9. Data: 2002-04-11 10:37:43
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > kartę...itd
    >
    > Ze co???
    > Lukas Bank oprocentowanie 17,40%, a w MultiBank 15%
    >
    > 2,4% roznicy - droga chodzi??

    Oj AMRA! Weź sobie kalkulator i policz. Pytanie dotyczyło debetu na 1000-2000
    pln. Przy kwocie 2000 różnica 2,4% to 48 zl rocznie, czyli 4 pln miesięcznie.
    Zatem różnica nawet nie pokryje kosztów prowadzenia konta Multi, przy
    założeniu, że wybierzesz e-konto Lukasa. Więc wniosek oczywisty...

  • 10. Data: 2002-04-11 10:39:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w Lukasie malo formalnosci - do tego karta Lukas Prestige-splacalem u nich
    > kredyt... no i ZERO oplat (chyba ze token obowiazkowy?)

    W Multi jakie sa formalnosci w przyznaniu debetu w koncie???

> [...]
    > grosze :-)) - poza tym wiekszy koszt prowizji u nich i prawie zero
    > profesionalizmu w Oddzialach (opinie znajomych-klientow,bo za cze)

    Ze co?
    Jakie te prowizje masz? Powiedz, bo ja nie zauwazylem. (a maly debecik mam w
    koncie)

    Brak profesjonalizmu w oddzialach? Podziel sie - warto wiedziec.

    > Poki co prowadzi Lukas choc te numery z kawa i zawsze usmiechniete buzie
    mnie
    > odstraszaja ;-)

    No to dziwnie sie pytasz.
    to moze Pekao SA? Ledwie 19,75% - roznica z Lukas bankiem taka sama jak
    pomiedzy Lukasem a Multi. ???
    Mysle, ze bedzie bezkonkurencyjnie.