  • 1. Data: 2024-06-02 22:46:51
    Temat: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

  • 2. Data: 2024-06-03 17:56:58
    Temat: Re: Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 02 Jun 2024 22:46:51 +0200, r...@k...pl wrote:

  • 3. Data: 2024-06-03 23:46:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Jun 2024 17:56:58 +0200, w <g...@4...net>,

    > On Sun, 02 Jun 2024 22:46:51 +0200, r...@k...pl wrote:

  • 4. Data: 2024-06-04 00:23:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 03 Jun 2024 23:46:33 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 3 Jun 2024 17:56:58 +0200, w <g...@4...net>,
    > Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(-a):
    >
    >> On Sun, 02 Jun 2024 22:46:51 +0200, r...@k...pl wrote:
    >>
    >>> Byle zdalnie i bez haczyków :)
    >>
    >> Lokaty - Inbank, Facto
    >> Korzystałem, wszystko jest ok.
    >
    > A jakieś konta oszczędnościowe?

    www.zarabiajnabankach.pl

    Velo, mille, ing, mbank, santande,
    a moze ci podpasuje nest, alior, pekao, pko, ...

    J.

  • 5. Data: 2024-06-04 17:03:48
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Mon, 3 Jun 2024, r...@k...pl wrote:

    > A jakieś konta oszczędnościowe?

    Uciąć se nie dam, ale chyba w żubrze widziałem lokaty na ponad 4%.
    Ale kto ich tam wie, czy nie "na nowe środki".
    Ciekawe, że "na nowe środki" w euro dają nawet 2,2%.

    Zaś oszczędnościowe - tylko "na nowe środki", zwykle na 3 miesiące,
    i do sum rzędu 100k - można dostać 6%.
    Np. w milku.
    Ew. jeśli masz z kim założyć konto wspólne, to można nawet
    uprawiać "trójpolówkę", czyli mieć 6% bez przerw na 200k,
    a na pewno mieć 6% bez przerw na 100k.
    Ew. można połączyć "nowe środki" na KO w milku oraz np. w ing i aliorze
    (chyba w obu to działa obecnie, getout też ma, ale oczywiście nie
    polecam).

  • 6. Data: 2024-06-04 17:25:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Jun 2024 17:03:48 +0200, w
    <alpine.LNX.2.11.2406041700430.1052@ProBook-SW>, Dawid Andrzej Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Zaś oszczędnościowe - tylko "na nowe środki", zwykle na 3 miesiące,
    > i do sum rzędu 100k - można dostać 6%.
    > Np. w milku.

    Nie znoszę ich :) Ale dzięki, zobaczę.

  • 7. Data: 2024-06-04 17:26:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Jun 2024 17:03:48 +0200, w
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Zaś oszczędnościowe - tylko "na nowe środki", zwykle na 3 miesiące,
    > i do sum rzędu 100k - można dostać 6%.
    > Np. w milku.

    "6% w skali roku, jeśli wpłacisz nowe środki i min. 5 razy zapłacisz kartą lub
    BLIKIEM w każdym miesiącu promocji"

    Eeee...

  • 8. Data: 2024-06-04 18:25:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jun 2024 17:26:22 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > "6% w skali roku, jeśli wpłacisz nowe środki i min. 5 razy zapłacisz kartą lub

    No i w czym problem? 6%, a nie 3.5 :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-06-04 21:25:39
    Od: Robert Sierant <x...@r...pl>

    a nie ma już tej oferty w toyota bank? tam KO oprocentowane tyle co wibor

  • 10. Data: 2024-06-04 21:56:20
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Tue, 4 Jun 2024, r...@k...pl wrote:

> [...]
    >
    > "6% w skali roku, jeśli wpłacisz nowe środki i min. 5 razy zapłacisz kartą lub

    A, no tak, tak wymyślili, że "zwykłe" promocyjne 3% i "dodatkowe"
    3% promocyjne, za te 5 pyknięć.
    I jeszcze jedne odsetki wypłacają na koniec miesiąca, a drugie na
    początek następnego.
    I oczywiście dwie belkowizny - jakoś nie mogę się zebrać żeby ich
    opieprzyć za to kradzenie po groszu na miesiąc.
    Kiedyś mbąkowi coś się popierdzieliło i wypłacili odsetki dwa razy w ciągu
    miesiąca - oczywiście byłem przez to stratny grosza, napisałem reklamację
    i oddali (i chyba też przeprosili ;)

    No ale za te pyknięcia jest naprawdę niezły moneyback, jeśli trzymasz 100k
    to te 3% dają 50zł za jedno pyknięcie - chyba warto ;P
    Nie zmienia faktu, że jest to wkurzające - obecnie na 16 kart mam 7,
    którymi coś tam trzeba pykać i daje to 46 pyknięć miesięcznie,
    na szczęście żona pomaga, a dla platyny santandera mam jeszcze 12 miesięcy
    rezerwy możliwego niepykania - ale jest to już na tyle dużo że staje się z
    lekka irytujące.
    Choć oczywiście każda z tych kart daje na tyle dużo że warto zawracać łeb.
    Na szczęście niedługo odchodzi mc world z citka, będzie 10 mniej.
    No i dobrze że jest kerfur, w którym dowolną płatność możesz rozbić
    na N płatności nawet po 1gr - pod warunkiem że każda będzie inną kartą,
    niestety te cholerne komputery to sprawdzają ;>