  • 1. Data: 2009-02-21 22:08:25
    Temat: Danske Bank Poland
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    A tutaj można obejrzeć tych co rządzą w Danske Bank Poland. Czy to zdrajcy?
    www-2.danskebank.com/Link/PolentreasurydepartmentPL

    Proponuję napisać kilka słów podziękowania od rodaków. Napiszcie jak bardzo
    się cieszycie, że robią nam z naszego zyla prostytutkę. Ja w każdym razie
    jestem w....iony. Jak takie coś może istnieć w Polsce.

    pzdr
    czp

  • 2. Data: 2009-02-21 23:58:29
    Temat: Re: Danske Bank Poland
    Od: sorden <s...@w...pl>

    czp wrote:

    > Proponuję napisać kilka słów podziękowania od rodaków. Napiszcie jak
    > bardzo się cieszycie, że robią nam z naszego zyla prostytutkę. Ja w każdym
    > razie jestem w....iony. Jak takie coś może istnieć w Polsce.

    Litosci, moze od dzis wprowadzmy cenzure. w TV programy w ktorych padnie
    niegatywna opinia dot. gospodarki polskiej powinny byc usuwane z anteny.
    W zamiast powinni sie pojawic towrzysze prawiacy jak silnym i dumnym krajem
    jestesmy! Zdolnym gospodarczo i miliranie zmiesc z powierzchni Ziemii
    kazdego wroga!

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-22 00:14:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Lut, 00:58, sorden <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > W zamiast powinni sie pojawic towrzysze prawiacy jak silnym i dumnym krajem
    > jestesmy! Zdolnym gospodarczo i miliranie zmiesc z powierzchni Ziemii

    Akurat spawa nie dotyczy negatywnych wypowiedzi w mediach, a działań
    na niekorzyść naszej gospodarki.

  • 4. Data: 2009-02-22 00:19:33
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@g...pl wrote:

    > Akurat spawa nie dotyczy negatywnych wypowiedzi w mediach, a działań
    > na niekorzyść naszej gospodarki.

    Czy kazdy bank ma w statucie obrone zlotego (wbrew wlasnym interesom) ?

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-22 04:19:26
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Akurat spawa nie dotyczy negatywnych wypowiedzi w mediach, a działań
    > na niekorzyść naszej gospodarki.

    Skąd twoja pewność, że to działania na niekorzyść?

    pozdrawiam,

    mirek

  • 6. Data: 2009-02-22 05:34:04
    Od: MM <n...@i...pl>

    sorden pisze:
> [...]
    > W zamiast powinni sie pojawic towrzysze prawiacy jak silnym i dumnym krajem

    Przepraszam, o nie rozumiem twojej dygresji niezwiązanej z tematem.
    Chciałeś się podzielić opinią jakoby nasz kraj powinien być wszem
    ogłaszany jako słaby i niegodny szacunku?

    Rozumiem, że mamy się zwracać do ciebie per lewaku, tak?

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 7. Data: 2009-02-22 07:25:50
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MM wrote:

    > Przepraszam, o nie rozumiem twojej dygresji niezwiązanej z tematem.
    > Chciałeś się podzielić opinią jakoby nasz kraj powinien być wszem
    > ogłaszany jako słaby i niegodny szacunku?

    Zazwyczaj dla Ciebie to albo powinno to, albo powinno tamto. Szkoda, ze nie
    wpadles na pomysl, ze nikt nie mazadnej powinnosci. Jesli bank uwaza, ze
    jestesmy slabi niech tak twierdzi. Jesli okaze sie, ze nie mial racji -
    straci na wiarygodnosci. Podobnie w druga strone.
    Przylepianie tu latek "zdrajcy", "hanby" to idiotyzm.

    > Rozumiem, że mamy się zwracać do ciebie per lewaku, tak?

    Kompetnie nie rozumiem tej zapewne glebokiej mysli.

    --
    in

  • 8. Data: 2009-02-22 07:48:36
    Od: MM <n...@i...pl>

    sorden pisze:
    > Zazwyczaj dla Ciebie to albo powinno to, albo powinno tamto. Szkoda, ze nie
    > wpadles na pomysl, ze nikt nie mazadnej powinnosci.

    1. Czy my się znamy?
    2. Widzę, że łatwo szafujesz pustymi słowami. Wskaż mi choć jeden post w
    którym wspomniałem o jakichkolwiek powinnościach.
    3. Nie ja i a ty rozpocząłeś wycieczki osobiste.

    > Jesli bank uwaza, ze
    > jestesmy slabi niech tak twierdzi. Jesli okaze sie, ze nie mial racji -
    > straci na wiarygodnosci. Podobnie w druga strone.
    > Przylepianie tu latek "zdrajcy", "hanby" to idiotyzm.

    Fakt, przyklejanie łatek to idiotyzm. Masz pełne poparcie z mojej
    strony. Czemu więc przykleiłeś, w dodatku bzdurną, łatkę "prawiaka"
    wątkotwórcy? Zgodnie z twoją wypowiedzią mam cię nazwać idiotą, bo
    przyklejasz łatki?

    > Kompetnie nie rozumiem tej zapewne glebokiej mysli.

    Ależ proszę, wyjaśniam: Jeśli ty nazywasz swoich interlokutorów
    prawiakami, to domyślam się, że chcesz by interlokutorzy nazywali ciebie
    lawakiem. Czy po prostu jesteś niekonsekwentny?

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 9. Data: 2009-02-22 08:00:51
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MM wrote:

    > 1. Czy my się znamy?

    Nie sądzę.

    > 2. Widzę, że łatwo szafujesz pustymi słowami. Wskaż mi choć jeden post w
    > którym wspomniałem o jakichkolwiek powinnościach.

    Proszę bardzo, z wyslanego nie tak dawno Twojego posta:
    "Chciałeś się podzielić opinią jakoby nasz kraj *powinien* być wszem
    ogłaszany jako słaby i niegodny szacunku?"

    > 3. Nie ja i a ty rozpocząłeś wycieczki osobiste.

    Nie przypominam sobie.

> [...]
    > strony. Czemu więc przykleiłeś, w dodatku bzdurną, łatkę "prawiaka"
    > wątkotwórcy? Zgodnie z twoją wypowiedzią mam cię nazwać idiotą, bo

    Wskaz mi post gdzie przypiąłem komukolwiek łatkę "prawiaka".

    > Ależ proszę, wyjaśniam: Jeśli ty nazywasz swoich interlokutorów
    > prawiakami, to domyślam się, że chcesz by interlokutorzy nazywali ciebie
    > lawakiem. Czy po prostu jesteś niekonsekwentny?

    Jak wyżej. Nigdzie nikogo nie obrazam, nie stosuje wycieczek osobistych.
    Staram sie opierac na merytorycznych argumentach i tego samego oczekuje od
    innych.

    --
    in

  • 10. Data: 2009-02-22 08:08:44
    Temat: Re: Danske Bank Poland [TROLL WARNING]
    Od: MM <n...@i...pl>

    sorden pisze:
    > Proszę bardzo, z wyslanego nie tak dawno Twojego posta:
    > "Chciałeś się podzielić opinią jakoby nasz kraj *powinien* być wszem
    > ogłaszany jako słaby i niegodny szacunku?"

    No cóż, doceniam starania... ale oczywiście raczyłeś pominąć, że to było
    pytanie do ciebie, w dodatku retoryczne, komentujące TWOJĄ wypowiedź o
    powinnościach.

    Żeś mi dogadał niczym sagan garnkowi. Najpierw pleciesz o powinnościach
    ["(...) W zamiast _powinni_ sie pojawic towrzysze (...)"], potem
    zapytany o to próbujesz wmówić, że to inni postrzegają rzeczywistość
    przez pryzmat powinności.

    Eh, coraz trudniej się dyskutuje w usenecie. Same pustosłowie i kiepska
    retoryka. :)

    > Jak wyżej. Nigdzie nikogo nie obrazam, nie stosuje wycieczek osobistych.
    > Staram sie opierac na merytorycznych argumentach i tego samego oczekuje od
    > innych.

    "Starasz się opierać na merytorycznych argumentach"? Zapewne tę
    wypowiedź również. Więc proszę wskaż mi na jakich to rzeczowych
    argumentach oparłeś swoją wypowiedź o "prawiakach"?

    TROLL WARNING

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl